FinancePro

Sodelovanje omogoča podjetjem, da nagovorijo uporabnike Finance.si z objavo zanimive in pomembne vsebine skozi daljše obdobje na nemoteč način.

Glavne značilnosti in prednosti FinancePro sodelovanja v primerjavi s klasičnim oglaševanjem so:

  • omogoča aktivno sodelovanje medija ter oglaševalca,
  • v ospredje postavlja kvalitetno in verodostojno vsebino,
  • nudi različna orodja za učinkovito izpostavitev vsebine,
  • omogoča segmentacijo ciljne javnosti in remarketing,
  • vpliva na večje zaupanje, lojalnost in ugled,
  • prilagojeno je mobilnim napravam in »odporno« na ad-blockerje,
  • vsak mesec pripravimo poglobljene statistike,
  • primerno za B2C kot tudi B2B,
  • lastna spletna stran na pro.finance.si.

Aktivno sodelovanje medija z oglaševalcem

Za razliko od klasičnega oglaševanja, kjer je medij največkrat omejen na serviranje vnaprej pripravljenih oglasnih kreativ, v FinancePro okolju medij proaktivno skrbi za privlačno in verodostojno vsebino, s katero skozi daljše obdobje oblikuje segment uporabnikov, ki ga lahko oglaševalec izkoristi za remarketing - prodajni nagovor.

PRO orodja

Z objavo se življenje članka šele prične. Ekipa Časnika Finance poskrbi za učinkovito izpostavljenost vsebine na Finance.si, na družbenih omrežjih ter po dogovoru tudi v izbranem tiskanem mediju (Finance, Moje finance, Medicina & ljudje, Manager). 

Poleg standardnih orodij (uredniški CMS, standardne izpostavitve člankov) so v FinanePro okolju na voljo tudi dodatna orodja, s pomočjo katerih poskrbimo za boljšo vključenost uporabnikov (kvizi, priročniki, nagradne igre).

Segmentacija in remarketing ciljne javnosti

Podjetja, vključena v okolje FinancePro, lahko posebej nagovorijo segmentirane uporabnike, ki jih v skladu s trženjskimi cilji podjetja prepoznamo kot ciljno javnost.

S ciljnim oglaševanjem oglaševalec dobi možnost nagovarjanja uporabnikov v različnih fazah nakupnega procesa. Zato je zelo pomembno, da v fazah oglaševanja, ko gradimo ciljno bazo, spletne uporabnike nagovorimo s kakovostno vsebino, ki uporabnikom predstavlja dodano vrednost.

Uspešni primeri kažejo, da oglaševalec ne sme izpostavljati samega sebe, pač pa konkretni problem, za katero lahko ponudi tudi rešitev.

segmentacija.1434461585.jpg.e.960px.jpg.w.720px.jpg

Segmentiranim uporabnikom lahko oglasna sporočila v obliki promocijskih besedil ter spletnih pasic prikazujemo bolj intenzivno.

PRO na mobilnih napravah

Dejstva:

  • Delež uporabnikov, ki do Finance.si dostopajo prek pametnih telefonov in tabličnih računalnikov in klasičnih spletnih pasic ne vidijo, narašča.
  • Delež uporabnikov, ki uporabljajo adblocker dodatke v svojih brskalnikih in nobenih spletnih pasic ne vidijo, narašča.

PRO vsebina je vedno vidna, tudi na mobilnih napravah dodatno izpostavljena ter imuna na adblocker dodatke.

Kdo so naši uporabniki

Najbolj aktivni uporabniki (opravijo največ ogledov strani) so nadpovprečno izobraženi bralci, zaposleni v podjetju.

Bi se nam radi pridužili?

Sodelovanje v FinancePro okolju poteka več mesecev. V tem času lahko učinkovito nagovorimo tako splošno poslovno javnost (izpostavitev problema) kot segmentirano skupino uporabnikov (prodajno usmerjene kampanje).

Tomaž Kos
Vodja projekta
tomaz.kos@finance.si | 01 30 91 463


Spremljajte PRO objave ter primere dobre prakse na našem twitter računu ali naši facebook strani.