FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

O nas

Smo digitalna performance agencija, kar v praksi pomeni, da za nas štejejo le konkretni poslovni rezultati. Našim naročnikom zagotavljamo učinkovit nastop na spletu, tako na ravni digitalne strategije kot posameznih aktivnosti. Specializirani smo za segmentirano pridobivanje novih kontaktov in upravljanje z njimi na njihovi nakupni poti - vse s spletnimi orodji.

Z nami dolgoročno sodelujejo tako srednja kot velika slovenska podjetja. Obenem odličnost našega dela prepoznavajo tudi žirije festivalov, kot so DIGGIT, SOF in Magdalena.

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...

PRO
Članki
Članki Z obstoječimi strankami lahko prodajne plane dosežete hitreje

Visoko zastavljene prodajne plane običajno lovimo z investiranjem v nove in nove kontakte. Kaj pa, če vam povemo, da kontakte že imate?...

PRO
Članki
Članki Kako uporabnikovo pozornost pretvoriti v uspešno konverzijo

Konec lanskega leta sem s strani Društva za marketing dobil izziv - v sedmih (7!) minutah predstaviti uporabno marketinško orodje, ki ne...

PRO
Članki
Članki 10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu

O spremenjenih nakupnih poteh tvitajo že vrabčki in na spletu nove leade pridobiva vedno več podjetij.

PRO
Članki
Članki Kako marketinška avtomatizacija reši vaše poslovne izzive?

Večje, kot je podjetje in več kot ima kontaktov, težje je vzdrževati oseben stik s prav vsakim.

PRO
Članki
Članki Kako z marketingom praznimo zaloge

iStyle, razprodaja zaloge in 136 tisoč razlogov za zadovoljstvo

PRO
Članki
Članki Kako ravnati z bazo potencialnih kupcev, ki ji nismo še ničesar prodali

Kontakti so se nabrali skozi čas, preko akcij, kampanj, nagradnih iger in drugih aktivnosti.

PRO
Članki
Članki Ste pripravljeni na marketinško avtomatizacijo?

Marketinška avtomatizacija prinaša 50% več leadov ob za 33% nižjih stroških

PRO
Članki
Članki Prodajni lijak še nikoli ni bil tako aktualen

O marketingu in prodaji se vse prevečkrat pogovarjamo posamično. Marketingaši se družimo na DMS srečanjih in si razumevajoče kimamo,...

Razkritje

Z oddajo e-mail naslova obiskovalci dovolijo organizatorju Časniku Finance ter partnerju Madwise zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov, ter pošiljanje periodičnih obvestil za trženjske namene. Na podlagi Zakona o varstvu osebnih podatkov družbi Časnik Finance in Madwise udeležencem zagotavljata pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanje. Ti podatki se hranijo, dokler se uporabnik ne odjavi od prejemanja sporočil. Družbi Časnik Finance in Madwise se obvezujeta, da bosta tako zbrane osebne podatke varovale vsaka zase v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.