FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? FORDpro

Vem kaj hočem. Vozim Ford.

Pri Fordu imamo eno največjih prodajnih palet modelov, ki lahko zadovoljijo vsakršne potrebe in pričakovanja. V naših tehnološko dovršenih avtomobilih se boste počutili varne, avto vas bo prepričal z zanesljivostjo na vsakem ovinku, vzdržljivostjo in odločno lego na cesti. Prepričani smo, da bo Ford zadovoljil vas vaša pričakovanja.

Mi pa vam bomo pripravili ponudbo, ki vam bo pisana na kožo.

Veste kje ga dobite

O nas

Ford v Sloveniji že več kot dve desetletji uspešno prispeva k prodajnim rezultatom Forda v Evropi. Da so Fordova gospodarska vozila ena izmed najbolj priljubljenih v Evropi dokazuje tudi strm vzpon blagovne znamke na prvo mesto v segmentu lahkih gospodarskih vozil. Z uvedbo novih, še bolj učinkovitih motorjev Ford EcoBlue zagotavljamo voznikom nižje stroške lastništva in izboljšano zmogljivost.

Ford je letos v prvem kvartalu prodal 90.000 gospodarskih vozil in prevzel vodilno mesto v prodaji. Z investicijo in novimi inovaciji smo odločeni, da vodstvo tudi v prihodnje obdržimo!

Ponudba za gospodarska vozila Ford

 

PRO
Članki
Članki 9 vrlin popolnega dostavnika

Ali ste pripravljeni svoj delovnik preživeti v neprijetnem in nevarnem okolju? Stavimo, da ne, vozniki dostavnih vozil pa pri tem niso...

PRO
Članki
Članki 7 nasvetov, kako zmanjšati stroške voznega parka

Stroške voznega parka lahko korenito znižate na več načinov, pomembno vlogo pa ima tudi tehnologija.

PRO
Članki
Članki 7 načel kakovostne dostave

Pravi kombi je danes veliko več kot le suhoparen prostor na štirih kolesih za prevoz ljudi in tovora, zato suvereno briše ločnico med...

PRO
Članki
Članki 5 stvari, ki jih potrebuje dober dostavnik

V svetu prevozov tovora so pravila drugačna kot pri osebnih avtih. Temeljno poslanstvo dostavnikov so prevozi čim večjih količin tovora...

PRO
Članki
Članki Najboljše poslikave vozil - inovativno do prepoznavnosti! (GALERIJA)

Oglaševanje na voznem parku je odlična možnost za povečanje prepoznavnosti podjetja