FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? TRENDIpro

Revija za trendno življenje

(revija Trendi) Vsak, ki izstopa, se mora boriti za svoj prostor pod soncem

Čas branja: 3 min
19.06.2019  15:55  Dopolnjeno: 21.06.2019 13:48
(revija Trendi) Vsak, ki izstopa, se mora boriti za svoj prostor pod soncem
Nika Ambrožič Urbas
Foto: Jure Makovec

Ena takšnih je tudi modna oblikovalka Nika Ambrožič Urbas, ki s svojo podobo zagotovo izstopa, le malo ljudi pa ve, kako preprosta in srčna je v resnici. In kaj jo dela ranljivo in hkrati tako odločno?

Po tem, ko sta z možem sprejela poslovno odločitev in se po šestnajstih letih vrnila v rodno Slovenijo, nam je razkrila, s čim se trenutno ukvarja, kakšen je dober poslovni stil in zakaj je njena blagovna znamka Marija Moderna namenjena ženskam v starostni skupini 65 let in več. “Po svoje se vsi v življenju učimo sprostiti svoje misli in živeti v sozvočju z naravo. Moje izhodišče pa je, da ne želim biti karieristka, ki nima časa zase. Že pred leti sem si obljubila: če se mi bo kdaj zgodilo, da ne bom več znala ceniti majhnih stvari okoli sebe in bom postala delovni robot, hočem, da mi vesolje vse to vzame – samo zato, da se bom lahko spet našla,” je bila iskrena Nika, več o njej pa si lahko preberete v naslovnem intervjuju.

Da je farmacevtska industrija dinamična panoga ni potrebno posebej poudarjati, nam je pa Ljubiša Mitof Višurski, direktor biofarmacevtske družbe AbbVie zaupal, da v regiji ni več tako pomembno, kje kdo živi in kakšen življenjski slog ima, vsi si želimo biti zdravi in hočemo najboljša zdravila.

Ljubiša v poslovnem svetu najbolj ceni odkritost. “Pogum za to, da ti nekdo da iskreno povratno informacijo. Ljudje, tudi vodstva korporacij, včasih zaradi velikih tveganj v poslu prilagajajo resnico, jo loščijo, olepšujejo. Uspešni pa so po mojem mnenju tisti, ki se ne bojijo povedati po resnici, tudi ko ni najbolj prijetno,” je poudaril Višurski.

Terapevtka in svetovalka Lucija Čevnik je spregovorila o zdravi samopodobi: “Pri mlajših generacijah je po različnih analizah kot HBSC Slovenija v samem vrhu nezadovoljstva. S starostjo se telesna samopodoba še poslabšuje, posebej pri ženskah. Na podlagi slovenskega pregovora »Kar se Janezek nauči, to Janez zna« lahko v tem kontekstu upravičeno sklepamo, da se iz otroške (pre)obremenjenosti z lastnim telesnim videzom na poti v odraslost odnos do lastnega telesa le še poslabšuje in potencira. Hkrati postaja bolj subtilen in prihaja v ospredje prek različnih simptomov ter se kaže na številnih področjih posameznikovega življenja in delovanja.

Več o pogovoru z gospo Čevnik si lahko preberete na: www.finance.si/8949390

Vsebina revije Trendi

  • Za navdih: Val svežine je prinesel nove predmete poželjenja
  • Intervju z Niko Ambrožič Urbas: Celo življenje sem čakala, da bom stara 40.
  • Trendi zanjo: Poletje v pisarni
  • Modni nasvet: Kako premagati vročino
  • Trendi zanj: Vračajo se polo majice
  • Modni namig: Skrivnost uspešnih Francozinj
  • V imenu lepote: Kaj uporabljati poleti
  • Moč uspeha: Intervju z Lucijo Čevnik o samopodobi in izgorelosti
  • Gurmanika: Poletni okusi iz Hiše Fink
  • Svoboda na dveh kolesih: Osvoji stil Cafe Racerjev
  • Umetnost in potovanje: Zadnja večerja 500 let po Leonardu
  • Dizajn: Odlično oblikovanje slovenskega porekla
  • Poslovni navdih: Ljubiša Mitof Višurski, direktor biofarmacevtske družbe AbbVie v regiji Adria

PRO
Članki
Članki (revija Trendi) Intuicija v poslovnih odločitvah vam lahko spremeni življenje

V to sta prepričana avtorja knjige Intuition and Succes Ivan Erenda in Aleksej Metelko, ki sta za Trende spregovorila o pomembnih...

PRO
Članki
Članki Moderni poslovnež, ki ljubi športno opravo

Poslovite se od zaspanih juter, sivih dnevov na poti s sestanka na sestanek ter dolgočasnih večerov – čas je za spremembe, pravijo pri...

PRO
Članki
Članki Nežni odtenki modrine

Nina Štajner je notranja oblikovalka, ki živi med Slovenijo in Kitajsko, in čeprav se s kitajskim oblikovanjem šele seznanja, nam je...

PRO
Članki
Članki Pét-nat osvojil ljubitelje penečih se vin

V svetu so čedalje bolj priljubljena peneča se vina, pridelana po metodi pét-nat, pri kateri gre za francoski izraz pétillant naturel...