FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Toyotapro

Ritmi čisto po evropskem okusu

Čas branja: 3 min
16.05.2019  15:30  Dopolnjeno: 20.05.2019 01:49
Pri Toyoti so z novo generacijo priusa napovedali, da jih kupci ne bodo poznali več le po varnih in zanesljivih avtomobilih, ampak bo v ospredju tudi dinamika vožnje. S predstavitvijo revolucionarne modularne platforme TNGA so obljubo izpolnili.
Ritmi čisto po evropskem okusu

Varnost in zanesljivost sta pri kupcih avtomobilov visoko na prednostni lestvici, a kljub vsemu odločajo tudi čustva. Privlačna oblika, prave barve in personalizacija naredijo svoje, pri evropskih kupcih pa je pomembna tudi dinamika vožnje.

Evropskim kupcem so prisluhnili tudi pri japonski Toyoti, s predstavitvijo nove globalne modularne platforme TNGA (Toyota New Global Architecture) pa tako vsi njihovi novi modeli stavijo tudi na dinamiko. Na to so pri Toyoti nakazali z novo generacijo priusa, enako so zagotovili za novega kompaktnega športnega terenca C-HR, četrto generacijo modela RAV4 in novo corollo, ki je pred kratkim v treh različicah zapeljala na slovenske ceste.

Poenotena platforma TNGA je postala bistveni sestavni del v novi Toyotini filozofiji, da morajo biti modeli odslej ob še boljši varnosti in kakovosti tudi bolj zabavni, bolj vozniško naravnani. Brez skrbi, ne gre za trde športnike, ki bi bili neudobni v vsakodnevnih razmerah, kjer sekunde in tisočinke ne igrajo nobene vloge. Toyotini avtomobili so po zaslugi novega arhitekturnega pristopa ohranili udobje, hkrati pa postali zelo zabavni v vožnji.

Mnoge prednosti nove platforme

In za kaj pravzaprav gre?

Toyotina nova globalna arhitektura temelji na novi ponudbi izdelkov in pogonskih sklopov, vsebuje pa tudi izdatno mero inženirske in oblikovalske filozofije. Nov arhitekturni pristop pomeni predvsem standardizacijo številnih glavnih komponent vozil, kar ne zmanjšuje le zapletenosti izdelave in znižuje stroške razvoja, ampak oblikovalcem omogoča več ustvarjalne svobode. Poenotenje nekaterih proizvodnih procesov tudi pomeni, da je Toyota število vseh volanskih drogov svojih modelov s 40 zmanjšala na osem, število stopalk pa z 22 na štiri. Potencial nove globalne platforme so kupci prvič odkrili z novim hibridnim priusom.

V primerjavi s prejšnjo generacijo priusa nosilna struktura TNGA prinaša tudi za 60 odstotkov večjo vzvojno togost karoserije, 25 milimetrov nižje težišče, skoraj decimeter nižji motorni pokrov in za kar 55 milimetrov nižji tudi položaj sedenja.

Gre za velikanski napredek, in čeprav prius, razumljivo, ni postal športnik, je v vožnjo vnesel veliko zabave. Z uporabo kombinacije novih materialov in naprednejše tehnologije spajanja delov je obenem masa priusa ostala skoraj nespremenjena pri manj kot 1.400 kilogramih. Avtomobil se pri tem ni skrčil, kje pa, s 4,56 metra je postal za šest centimetrov daljši, hkrati tudi širši, saj je koncept TNGA pustil sledi v novi zasnovi potniškega prostora z nižjim sedenjem in bolj položnim volanom. Sprva so ga kupci zaradi večje mase, ozkih gum in dejstva, da mu dinamika le ni v ospredju, gledali malce postrani, a jih je v vožnji prijetno presenetil – na vsak voznikov ukaz se je prius odzval predvidljivo, natančno in brez napora.

Vtisi kupcev so bili zelo pozitivni, navdušenje je dodatno okrepil novi športni terenec C-HR. Toyota je z obema modeloma več kot prisluhnila željam evropskih voznikov, svojim razvojnikom pa omogočila, da se zelo zgodaj vključijo v razvoj platforme TNGA. Ta je osredotočena predvsem na avtomobilske razrede A, B in C, primerna pa je tudi za proizvodnjo večjih vozil D-razreda. Njeni potenciali so tako res veliki, hkrati je uporabna tudi za izdelavo priključnih hibridov, prilagodijo pa jo lahko še za izdelavo popolnoma električnih vozil. Glede na trg lahko prilagajajo tudi podvozje vozila, saj lahko za Evropo s TNGA naredijo bolj športen avtomobil, za Japonsko in ZDA pa bolj prilagodijo udobje vožnje.

Igra tudi na čustva

Prihod arhitekture TNGA spremljajo tudi novi agregati, ki prepričajo s 25 odstotkov manjšo povprečno porabo in s 15 odstotkov večjo skupno močjo. Pri Toyoti pričakujejo, da bo s prihodom nove arhitekture in izboljšanimi bencinskimi motorji povprečna poraba hibridnih vozil za 15 odstotkov manjša. TNGA ob tem dodatno prinaša nižje stroške proizvodnje in razvoja vozil, zato je manjša tudi naložba v razvoj novih modelov.

Toyotina nova globalna arhitektura TNGA poleg izboljševanja vozne dinamike tako temelji tudi na novi ponudbi izdelkov in pogonskih sklopov, hkrati pa omogoča razvoj zunanjosti in notranjosti, ki imata močnejši čustveni vidik. Uspeh se je takoj pokazal pri novem športnem terencu C-HR, s katerim je Toyoti uspelo narediti avtomobil, ki takoj pade v oči in prebudi čustva. TNGA je več kot le navadna platforma, inženirstvo in oblikovalska filozofija globalne modularne platforme pa vnaša povsem nove razsežnosti tudi v novo generacijo Toyotinih modelov v razredu C, v novo corollo.

Skupaj s corollino tradicionalno kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo Toyota kupcem namreč zagotavlja še več emocionalnih vrednot, med katerimi kaže še posebej poudariti prefinjeno oblikovanje notranjosti in zunanjosti, izjemno vozno dinamiko ter zmogljive in učinkovite hibridne pogonske sklope. A z novo corollo še ni konec zgodbe o uspehu TNGA, v Toyotinih načrtih je namreč še nekaj novih modelov, kot naslednji k nam prihaja camry.

PRO
Članki
Članki (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti

S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih

PRO
Članki
Članki Kaj lahko sami storimo za manjšo gnečo v Ljubljani 6

V Ljubljano vsak dan zapelje več kot 120 tisoč vozil, le v ljubljanski BTC City od 34 do 45 tisoč. MOL je že sprejel ukrepe za...

PRO
Članki
Članki 10 stvari, ki jih niste vedeli o hibridih

Ljudje pogosto ne razumejo hibridov, saj med drugim ne vedo, ali jih je treba polniti, oziroma menijo, da ne obstaja pravi model zanje. Ne...

PRO
Članki
Članki Ko iz izpušne cevi priteče voda

Ne, ne gre za odlomek iz kakšnega znanstvenofantastičnega filma ali kakšne komedije, ampak za realnost, ki jo v svet mobilnosti...

PRO
Članki
Članki Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? 2

Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo...

PRO
Članki
Članki Do okolja prijazni že danes, ne šele jutri

Nobenih kablov, vtičnic in čakanja, če ni potrebe, le tiha vožnja in skromna poraba - takšna je popolna zelena mobilnost, ki jo pri...