FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Trajnostna mobilnostpro

10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo

Čas branja: 2 min
29.09.2019  17:29  Dopolnjeno: 29.09.2019 18:00
Verjetno ste že slišali za hibride. Takšne avtomobilske, z dvema motorjema in zasoljeno ceno!? Ups, prva napaka oziroma padli mit.
10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo
Verjamete mitom o hibridih? Da so počasni, dragi ... Preverite jih še enkrat, najbolje na lastni koži. Denimo za volanom toyote corolle 2.0 hybrid.

Preverili smo splošno mnenje o hibridih in se v praksi prepričali, ali držijo ali ne. Pred vami je deset mitov o hibridih.

1.

Baterijo hibridov lahko napolnimo le prek polnilnice

Ne drži!

Baterija hibridov se polni brez zunanjega vira. V resnici se polni sama, toda kako? Z regeneracijo zavorne energije, ki jo podobno kot električni avtomobili skladišči v baterijo. Energijo iz nje pa porablja za pogon notranjih porabnikov elektrike in tudi pogon. Baterija se polni tudi pri pospeševanju. Motor se spremeni v generator in polni baterijo, dokler ne doseže optimalne ravni.

2.

Baterije hibridov izgubljajo moč kot mobilni telefoni

Ne drži!

Elektronika vseskozi uravnava raven napolnjenosti baterije v idealnem območju, približno med 20 in 80 odstotki, in s tem baterijo ohrani stran od »stresa« ter poskrbi za dolgo življenjsko dobo in ohranjanje njene moči oziroma zmogljivosti. Na Japonskem odsluženim hibridom odstranijo baterije in jih uporabijo za zalogovnike elektrike, tako dobro so ohranjene.

3.

Baterije hibridov so težke in bremenijo okolje

Ne drži!

Baterije hibridov imajo skromno zmogljivost manj kot eno kilovatno uro, kar je približno 40-krat manj od klasične baterije električnega avtomobila. Zato so precej lažje in pri razgradnji manj bremenijo okolje.

4.

Hibridi ne omogočajo električne vožnje

Ne drži!

Hibridi sicer nimajo velikega dosega zgolj na elektriko, znaša le okoli dva kilometra. A krivično bi bilo omeniti le ta podatek. Zgovornejši je podatek, da v mestu hibridi več kot 50 odstotkov časa tečejo na elektriko. Pri umirjeni vožnji se namreč bencinski motor pogosto izklaplja, teče le električni. Tudi zato hibridi najmanjšo porabo dosegajo v mestnem okolju. Novi modeli so varčni tudi pri večjih hitrostih na daljših vožnjah.

5.

Hibridi so dragi, celo dražji kot dizli

Ne drži!

Cene Toyotinih hibridov so na ravni primerljivo zmogljivih dizelskih motorjev pri tekmecih. S Toyotinimi jih ne moremo primerjati, saj jih preprosto ni več v ponudbi. Poleg tega so hibridi serijsko opremljeni s samodejnim menjalnikom, ki je pri dizlih doplačljiv. Torej so v resnici cenejši.

6.

Hibridi so glasni, ropotajo kot pralni stroj

Ne drži!

Pogonsko-menjalniški sklop novih toyot hybrid je tišji in deluje bolj povezano, zaganjanje motorja v višje vrtljaje, za katerega je kriv brezstopenjski menjalnik CVT, je manj moteče. Pri polnem plinu je sicer zvok bencinskega motorja slišen. Ampak pralni stroj!? Ah, dajte no!

7.

Hibridi so požrešni, če jih pritiskate

Ne drži!

Tako ali drugače, ne glede na razmere, vrste ceste in vozniškega sloga, so hibridi zelo varčni in hkrati varčnejši od klasičnih bencinskih avtomobilov. To drži preprosto zato, ker bencinskemu motorju pogosto pomaga električni. Ta pa se polni z odvečno energijo. Torej za polnjenje ne potrebuje zunanjega vira in težke baterije. Res pa je tudi, da lahko hibridi porabijo zelo malo, če znate izkoristiti njihov potencial.

8.

Hibridi so dragi za vzdrževanje

Ne drži!

Vzdrževanje in servisiranje hibridov je cenejše kot pri klasičnih bencinskih in dizelskih avtomobilih, saj imajo manj premičnih delov, ki bi se lahko pokvarili. Toyotini hibridi tako nimajo starterja in alternatorja. Ker zaviranju pomaga regeneracija energije, je menjava zavornih oblog precej redkejša in zato cenejša. Omenjena tehnologija je preizkušena na kar 13 milijonih avtomobilov s tovrstnim pogonom, ki jih je Toyota izdelala od leta 1997.

9.

Za hibride ne dobim subvencije

Ne drži!

Od slovenskega Eko sklada sicer ne boste dobili nepovratnih sredstev. Vam jih bo pa zato podaril vaš prodajalec Toyot, in to v še večjem znesku kot Eko sklad. Prejeli jih boste takoj, ne šele po 60 dneh. Za prejetje ni potrebno izpolnjevanje vlog.

10.

Hibridi so počasni

Ne drži!

Ne spodbujamo (pre)hitre vožnje, a hkrati odločno zanikamo, da so hibridi leni, počasni, anemični in kar je še podobnega izrazoslovja. Denimo novi 2.0 hybrid, ki poganja toyoto corollo, zmore sistemsko moč 132 kilovatov oziroma 180 konjskih moči, do stotice skoči v le 7,9 sekunde ter v povprečju porabi le 4,6 litra bencina na sto kilometrov!

Vsebino omogoča Toyota Adria.
PRO
Članki
Članki ID.3 - pravi ljudski električni avto

Volkswagen je vselej snoval avtomobile za ljudi. Za množice ljudi. Takšen je bil legendarni hrošč, takšen je golf in takšen je ID.3...