FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Trajnostna mobilnostpro

ID.3 - pravi ljudski električni avto

Čas branja: 4 min
29.09.2019  18:31
Volkswagen je vselej snoval avtomobile za ljudi. Za množice ljudi. Takšen je bil legendarni hrošč, takšen je golf in takšen je ID.3 – prvi popolnoma samostojno zasnovani električni volkswagen, ki odpira novo obdobje znamke Volkswagen in avtomobilizma.
ID.3 - pravi ljudski električni avto
Foto: Volkswagen

Korenite spremembe mobilnosti, pogledov na okolje in posledično okoljskih predpisov ter trendov, ki se usmerjajo k trajnostnemu razvoju, so ustvarile pogoje za novo mobilnost – elektromobilnost.

Volkswagen vanjo vstopa s polno hitrostjo in razkriva najbolj temeljit, trajnosten in celovit električni avto nove dobe – ID.3. Ta je bil v celoti zasnovan na novo, na novi modularni platformi za električna vozila (MEB), z novo baterijo treh različnih zmogljivosti, novim zmogljivim motorjem in novimi rešitvami, ki v celoti, ne le delno, odgovarjajo na želje in potrebe sodobnega voznika, ki se je doslej le v mislih postavil v prihodnost mobilnosti.

»ID.3 je prvi električni avto na svetu z nevtralno bilanco izpustov ogljikovega dioksida. Njegov pomen je simbolen: za inovativno tehnologijo, za svobodo individualne mobilnosti in za varstvo podnebja,« je ob njegovem razkritju dejal Ralf Brandstätter, izvršni direktor znamke Volkswagen Osebna vozila.

Razmeroma samozavestne trditve v celoti podpirajo tehnika, rešitve in uporabniška izkušnja ID.3, s katero bo, verjamemo, očaral tudi tiste voznike, ki so se doslej branili elektromobilnosti.

Prednosti ID.3 so številne in z lahkoto dokazljive. Baterijska zmogljivost obsega moči od 45, 58 do 77 kilovatnih ur in uporabnikom omogoča enostavno prilagajanje dnevnemu ritmu službenih in zasebnih poti. Tudi ID.3 z najmanjšo baterijo s 45 kilovatnimi urami ima zgleden doseg 330 kilometrov, ki bo povprečnemu Slovencu, ki prevozi manj kot 60 kilometrov na dan, zadoščal za ves teden vožnje od doma do službe. Zmogljivejši bateriji z 58 oziroma 77 kilovatnimi urami zmogljivosti brezskrbnost podaljšujeta na 420 oziroma 550 kilometrov in sta namenjeni predvsem voznikom, ki se pogosteje odpravljajo na daljše poti in ob tem ne želijo niti razmišljati o postankih za polnjenje.

Polnjenje baterije je sicer ena od tem, ki že vse od prihoda novodobnih električnih avtomobilov povzroča tako imenovano tesnobo zaradi strahu pred premajhnim dosegom. To sicer doživljajo predvsem tisti, ki se zgolj v teoriji usedejo za volan električnega avtomobila.

Hiter razvoj polnilnic in polnilne infrastrukture pa omenjeno tesnobo v celoti odpravlja in v praksi ponuja dobre rešitve.

Novi volkswagen ID.3 namreč omogoča polnjenje z močjo do 125 kilovatov. Na hitrih polnilnih postajah s polnilno močjo 100 kilovatov bo tako tudi ID.3 z najmanjšo baterijo z energijo za 260-kilometrsko vožnjo mogoče napolniti v 30 minutah. Pri polnjenju na domači polnilnici pa boste čez noč brez težav napolnili tudi baterijo najbolj zmogljivega ID.3 z baterijo s 77 kilovatnimi urami, ki bo omogočala tudi teden dni vožnje po običajnih vsakodnevnih poteh.

Vožnja z električnim volkswagnom ID.3 ni le brezskrbna, ampak tudi udobna in enostavna ter po želji zelo odločna. Za to skrbita električni motor, nameščen na zadnji osi, s 150 kilovati moči in 310 newtonmetri največjega navora ter brezstopenjski samodejni menjalnik.

Novi volkswagen ID.3 pa ni le prepričljiv električni avto, ampak se ponaša tudi z drugimi lastnostmi, ki jih pričakujete od avtomobila. Njegova oblika je sodobna in izrazna, da se boste zlahka ločili od bencinske množice. Obenem ID.3 izkazuje zmes tradicije in sodobnosti ter izjemno domišljeno zasnovo, ki jo omogoča nova platforma.

Na skromnih zunanjih merah z dolžino 4,26 metra ponuja prostornost potniške kabine na ravni razreda večjih avtomobilov. To omogočata baterija, vgrajena v dno vozila, in izrazita medosna razdalja 2,76 metra. Odlično izrabo notranjega prostora omogoča tudi armaturna plošča z digitalnimi merilniki, ki je potisnjena pod prednje vetrobransko steklo in tako povečuje prostor za potnike ter daje občutek zračnosti kabine. Namestitev prestavne ročice na desno stran volana pa omogoča večje predale med prednjima sedežema.

Notranjost ID.3 je ob tem digitalizirana, kar prinaša tudi možnost prilagajanja prikaza informacij, desetpalčni zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole pa poskrbi za povezljivost z mobilnimi telefoni, prikaz vseh potrebnih informacij ter preglednost in uporabnost velikih ikon ter posledično odlično uporabniško izkušnjo.

V ID.3 je poskrbljeno tudi za prtljago potnikov, saj je zanjo pripravljenih 385 litrov, s čimer ID.3 sodi v sam vrh kompaktnih avtomobilov. Z majhnimi avti tekmuje le na enem področju, pri rekordno majhnem rajdnem krogu 10,2 metra, ki omogoča enostavno obračanje tudi na najbolj tesnih parkiriščih.

Tako celovit paket tehnologije, uporabnosti in dovršenosti ima tudi ugodno ceno, ki potrjuje odločenost Volkswagna, da prodre na trg in izpolni cilj prodaje 22 milijonov elektrificiranih avto v prihodnjih desetih letih.

Osnovni ID.3 45 kilovatnih ur ima nemško ceno pod 30 tisoč evri, bogateje opremljen ID.3 1ST z baterijo zmogljivosti 58 kilovatnih ur ter serijskimi matričnimi LED-žarometi in še nekaj dodatki pa bo stal manj kot 40 tisoč evrov. Omenjenim cenam je treba odšteti še subvencijo za električna vozila, v Sloveniji Eko sklad trenutno ponuja 7.500 evrov subvencije.

Volkswagen pa bo prvim kupcem ID.3 1ST podaril še leto dni oziroma največ dva tisoč kilovatnih ur elektrike na vseh javnih polnilnicah, ki so vključene v Volkswagnovo aplikacijo za polnjenje WeCharge ter v evropsko omrežje hitrih polnilnic ponudnika IONITY.

Vsebino omogoča Porsche Slovenija.
PRO
Članki
Članki 10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo 14

Verjetno ste že slišali za hibride. Takšne avtomobilske, z dvema motorjema in zasoljeno ceno!? Ups, prva napaka oziroma padli mit.