FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Telekompro

Prihodnost nas navdušuje.

Kaj potrebujete za učinkovito delo od doma?

Čas branja: 3 min
25.03.2020  14:16  Dopolnjeno: 01.04.2020 15:06
Mnogi se sprašujejo, kako v teh razmerah, ko delamo od doma, biti delovno čim bolj učinkoviti in kako ostati povezani, ko se ne moremo osebno srečati
Kaj potrebujete za učinkovito delo od doma?
Foto: Shutterstock

V dveh tednih boja proti COVID-19, odkar se je velik del storitvenega gospodarstva preselil na splet, je veliko ljudi v mnogih državah po vsem svetu začelo delo opravljati od doma. Tako odkrivamo, kako je resnično biti ves čas doma s svojimi družinami, hkrati pa poskušamo ostati produktivni in povezani s sodelavci ter poslovnimi partnerji. Delodajalci so ugotovili, da zaposleni potrebujejo napotke za to vrsto dela, mnogi od nas se namreč prvič srečujejo z delom na daljavo, hkrati pa imajo zelo malo časa, da se pripravijo na spremembo. Kako si urediti delovni prostor, kjer se lahko osredotočite? Kako ostati povezan, ko se ne morete srečati osebno?

1. Uredite si delovni prostor

Za enostavno delo od doma potrebujete ustrezen delovni kotiček z možnostjo zračenja, dobro razsvetljavo in ustrezno ergonomijo delovnega prostora. Če je možno, naj bo delovni kotiček tam, kjer vas bodo preostali člani gospodinjstva čim manj motili s hrupom. Delovni kotiček naj bo samo vaš, zato poskrbite, da tudi po koncu dela vaših delovnih gradiv nihče ne premika. Kaj pa bistvo delovnega procesa? Potrebujete »pisarno v oblaku«, ki združuje znana orodja pisarniške zbirke Microsoft Office, e-pošto, omogoča skupno delo v dokumentih, konference in druge napredne storitve za povečanje storilnosti zaposlenih.

2. Komunicirajte

Ena od prvih stvari je, da poskrbite, da lahko sprejmete poslovni klic na katerikoli drugi fiksni ali mobilni telefonski številki. Čim bolj pogosto bodite v stiku s sodelavci in poslovnimi partnerji. Sprehod in spremljajoč pomenek v službeni kuhinji s sodelavci lahko nadomestite s spletnimi ali telefonskimi pogovori. Za poslovne pogovore lahko uporabite možnost telekonference, ki je zamenjava za običajne delovne sestanke. Zato vam Telekom Slovenije Office 365 ponuja 12-mesečno brezplačno licenco Business Essentials v poslovnih paketih in orodje Teams, ki omogoča nemoteno oddaljeno poslovanje, delo in klepet s sodelavci na daljavo, skupno uporabo datotek in videoklic.

3. Sodelujte

Za deljenje in urejanje vsebin ali projektnih dokumentov uporabite Teams in funkcijo deljenja ekrana. Kaj pa sestanki? Teams live event omogoča konferenčno videopovezavo tudi s številčnejšo publiko. Med videoklici uporabite funkcijo zamegljenega ozadja in tako poskrbite za zasebnost lastnega doma in družinskih članov. Če nimate potrebnega informacijskega oziroma tehničnega znanja, vam z upravljanjem storitev Office 365 pri Telekomu Slovenije ponujajo pomoč na daljavo. Prek oddaljenega dostopa vam bodo pomagali pri namestitvi programske opreme Office 365, dodelili in ustrezno spremenili ustrezne Microsoftove licence, prav tako vam bodo prilagodili nastavitev poštnih nabiralnikov in drugih storitev kot tudi sinhronizacijo datotek na računalniku, tablici in mobilniku.

4. Poskrbite za svoj mir

Včasih je pri delu od doma težko pretrgati delo. V koledar si vnesite čas za kosilo ali pa nekaj minut na svežem zraku. Predvsem pa ostanite mirni in pozitivni v času negotovosti, saj se po vas zgledujejo predvsem mlajši družinski člani.

V skrbi za zdravje naših uporabnikov in zaposlenih so Telekomovi centri zaprti. Na ta način skupaj z vami prispevamo k preventivi za zajezitev širjenja koronavirusa. Vabimo vas, da za nakup izdelkov obiščete našo E-trgovino. Če potrebujete informacije v zvezi z našimi storitvami, vas prosimo, da nam pišete na poslovni@telekom.si ali pokličete na brezplačno številko 080 7070. Če potrebujete tehnično pomoč, vam je na voljo digitalni svetovalec Maks, ki ga najdete na ts.si/maks-kontakt/. Pišete nam lahko tudi na tehnicna.pomoc@telekom.si ali brezplačni številki 080 1000. Hvala za razumevanje.

PRO
Članki
Članki Razdelite svojim zaposlenim neporabljene mobilne podatke

Datasharing ali deljenje mobilnih podatkov med sodelavci, prijatelji ali družinskimi člani je nov trend v svetu mobilne telefonije. V...

PRO
Članki
Članki Pametni senzorji prinašajo vse boljšo varnost poslovnih prostorov

Vse bolj tehnološko izpopolnjeni senzorji v pametnih poslovnih prostorih delujejo kot varnostna tipala za nevarnosti vlomov, požarov,...

PRO
Članki
Članki Kaj v praksi zmore pametna pisarna?

Pametni pisarniški sistemi uporabljajo avtomatizirane in varčne sisteme ter napredna komunikacijska omrežja, ki omogočajo centraliziran...

PRO
Članki
Članki Vrednost trga pametnih pisarn naj bi se podvojila v petih letih

Sočasno naj bi novi trg lastnikom podjetij prinašal večjo delovno učinkovitost, vlagateljem pa več kot desetodstotne letne donosnosti.

PRO
Članki
Članki Kako sprejemati boljše poslovne odločitve?

Tudi dobre odločitve ne zagotavljajo vedno uspeha - pa vendar vam ena poslovna odločitev odpre vrata več kot 800 letaliških salonov po...

PRO
Članki
Članki Trgovci na terenu z blagajno v žepu

Razvoj sodobnih poslovnih rešitev precej olajša izdajo računov v poslovnih prostorih ali na terenu.

PRO
Članki
Članki Kakšno tveganje za varnost podatkov predstavlja odprti Wi-Fi?

Nezaščiteno brezžično omrežje ni primerno za izvajanje finančnih ali poslovnih transakcij. Kako torej poskrbeti za čim večjo...

PRO
Članki
Članki Koliko vaš posel stane uporaba gmaila?

Vsekakor občutno več od stroška lastne domene, saj je ta lahko celo brezplačna.