FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Telekompro

Prihodnost nas navdušuje.

Koliko denarja izgubite, ker se ne oglašate na telefon?

Čas branja: 2 min
23.12.2016  11:09
Telefonski klic je prvi stik s strankami za mnogo podjetij. Če je vaša telefonska številka zasedena ali se vam zaradi delovnih obveznosti ne uspe oglasiti na telefon, je velika verjetnost, da bo posel dobil vaš tekmec.
Koliko denarja izgubite, ker se ne oglašate na telefon?

Če se v podjetju stranki ne oglasite na telefon, izgubljate denar. Če ste zaradi množice klicev zasedeni in vas stranka ali poslovni partner ne more priklicati, izgubljate naročila in posledično prihodke. Še huje je, če zaradi neodzivnosti podjetja stranka odide – tako izgubite denar, nezadovoljna stranka pa podjetju naredi še dodatno škodo. Če imate popoldan manj prometa, pa bi vseeno bili dosegljivi, še ne pomeni, da morate za to zaposliti dodatne ljudi ali se vezati na popoldanski delovnik.

Ste že razmišljali o klicnem centru?

S klicnim centrom, čeprav zgolj najetim, se izognete nezadovoljstvu strank in izgubi poslov, saj ste vedno in povsod dosegljivi, različni ponudniki pa omogočajo še dodatne možnosti. Paket Telekoma Slovenije tako omogoča sprejem več hkratnih klicev na vaši mobilni številki in njihovo posredovanje  vašim sodelavcem, kjerkoli so, hkrati pa zagotavlja tudi druge storitve klicnega centra: spletni vmesnik, predvajanje odzivnikov, čakalno vrsto, izbiro s tipkami in popoln nadzor nad urnikom ter statistikami vseh klicev.

3 razlogi za klicni center

  1. Nižji stroški: za sprejemanje klicev lahko v podjetju zaposlite tajnico, vendar je profesionalen klicni center rešitev, s katero prihranite kar nekaj denarja.
  2. Prihranek časa in večja produktivnost: klic bo vedno preusmerjen na pravo osebo, tako bodo vaši zaposleni lahko opravljali posel, za katerega jih plačujete.
  3. Profesionalen odnos s strankami: vsak klic je potencialen denar, s klicnim centrom ne boste več izgubljali strank zaradi neodgovorjenih telefonskih klicev.

Kako deluje klicni center?

Klicni center lahko nastavite po svoji meri. Prilagodite lahko pozdravni odzivnik in spremenite razporejanje klicev, ki je lahko enakomerno ali preferenčno. Dodate lahko čakalno vrsto, uporabnikom pa pri tem lahko omogočite tudi izbiranje agentov s tipkami na telefonu. Določite lahko tudi več skupin, ki sprejemajo klice z določeno vsebino. S pomočjo urnika delovanja lahko določate delovni čas klicnega centra ali posameznega agenta oziroma skupine.

 

PRO
Članki
Članki Trgovci na terenu z blagajno v žepu

Razvoj sodobnih poslovnih rešitev precej olajša izdajo računov v poslovnih prostorih ali na terenu.

PRO
Članki
Članki Kakšno tveganje za varnost podatkov predstavlja odprti Wi-Fi?

Nezaščiteno brezžično omrežje ni primerno za izvajanje finančnih ali poslovnih transakcij. Kako torej poskrbeti za čim večjo...

PRO
Članki
Članki Koliko vaš posel stane uporaba gmaila?

Vsekakor občutno več od stroška lastne domene, saj je ta lahko celo brezplačna.

PRO
Članki
Članki Kaj je VoLTE in zakaj ga boste želeli uporabljati?

Vas motijo prazna baterija na pametnem telefonu, dolgotrajno vzpostavljanje in slabša kakovost klica? VoLTE to spreminja.

PRO
Članki
Članki Podjetniki, kako lahko z malenkostmi privarčujete čas in denar?

Pri poslovanju podjetniki spremljate porabo časa in denarja, kjer vsaka malenkost šteje. Preverite, kako lahko privarčujete z...

PRO
Članki
Članki Podjetniki, to so najpogostejši razlogi za izgubo podatkov! Kako se zavarovati?

Izguba podatkov je za podjetja lahko izjemno boleča, saj brez kontaktov, elektronskih sporočil, predlog, dokumentov ali izračunov le...

PRO
Članki
Članki Bi plačali za ugled na spletu?

Zastonjkarske poštne rešitve, ki jih uporabljamo skorajda vsi, so super, dokler gre za uporabo v zasebne namene. Če jih uporabljate za...