FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Telekompro

Prihodnost nas navdušuje.

6 pisarniških trikov za lažje delo – kako si lahko podjetniki pomagajo z »ofisi«?

Čas branja: 3 min
12.10.2016  09:57
Še tako dober posameznik je omejen z lastnimi sposobnostmi in znanjem. Pa tudi informacijami. Podjetja, ki želijo doseči več, zato že dolgo zaposlene »sestavljajo« v ekipe, saj več glav več ve. Razvijajo pa se tudi rešitve za sodelovanje zaposlenih. Tokrat smo si ogledali, kako lahko oblačna pisarniška zbirka Office 365 Business skupini zaposlenih precej olajša in pospeši delo.
6 pisarniških trikov za lažje delo – kako si lahko podjetniki pomagajo z »ofisi«?

Microsoftova zbirka Office 365 je v podjetjih priljubljena, ker stane le nekaj evrov na mesec na zaposlenega in je na voljo od koderkoli in kadarkoli ter na katerikoli napravi. V mnogih podjetjih »ofise« uporabljajo vsak dan, pa poznate trike, s katerimi si povečate storilnost?

1. Skupno in sočasno delo z dokumenti

Pošiljanje dokumentov skupini sodelavcev je lahko mučno in časovno zamudno opravilo, hitro pa se zgodi, da spregledate kakšno spremembo. Sočasno delo zaposlenih je mogoče v aplikacijah Word, Excel in PowerPoint. Če datoteke shranimo v storitev OneDrive for Business ali na strežnik SharePoint, jih lahko preprosto delimo tudi z drugimi – in to kar iz same aplikacije, v kateri smo jih ustvarili.

2. Klepet v aplikacijah

Ena boljših lastnosti Microsoftovega nakupa družbe Skype je bila selitev možnosti glasovnih in videoklicev v aplikacije prvega. Zdaj vam ni treba več odvračati pogleda z dokumentov in zaganjati ločene aplikacije za navezovanje stika s sodelavci (tudi zunanjimi). Pokličete jih lahko kar iz programov pisarniške zbirke Office 365 Business, klici v aplikaciji Skype for Business pa delujejo tako na stacionarnih kot mobilnih napravah – dokumente preprosto urejate med pogovorom – s posameznikom ali ekipo. Ob uporabi Officea 365 Business in funkcije sočasnega urejanja dokumentov lahko le z enim klikom vzpostavite tudi klic prek Skypa z vsemi udeleženci.

3. Pošiljajte povezave, ne dokumentov

Seveda se je že vsakomur zgodilo, da je bila datoteka, ki jo je želel poslati prek e-pošte, prevelika. Ob uporabi storitve Office 365 Business je ta strah povsem odveč, saj lahko prek e-pošte preprosto pošljete le povezavo do datoteke, ki je varno shranjena v oblaku. V Microsoftovi oblačni hrambi OneDrive for Business je poslovnim uporabnikom za shranjevanje dokumentov in drugih vsebin na voljo en terabajt (!) prostora na uporabnika.

4. Pri predstavitvah zažiga interaktivnost

Del zbirke Office 365 Business je tudi aplikacija Sway, s katero lahko hitro in preprosto ustvarite interaktivna poročila, predstavitve, osebne zgodbe in druge vsebine, ki jih lahko elegantno posredujete v skupno rabo s sodelavci. Storitev Sway že sama predlaga iskanja, s katerimi lahko najdete ustrezne slike, videoposnetke, tvite in drugo vsebino, ki jo lahko preprosto povlečete in spustite v svoj izdelek.

5. Organizirajte skupino

Planner bo razveselil predvsem vodje delovnih skupin in projektov. Omogoča namreč preprosto organizacijo delovnih tokov, opravil in sodelovanja zaposlenih. Orodje za vodenje projektov skupaj z vodjo bedi nad časovnim načrtom projekta, organizacijo in izvajanjem nalog zaposlenih, obveščanjem ... Za piko na i pa postreže z očem prijetnimi in preglednimi vizualizacijami napredka in doseganja začrtanih ciljev projekta.

6. Miška ali prst lahko postaneta laserski kazalnik

Ste pozabili laserski kazalnik in to ugotovili šele tik pred predavanjem ali predstavitvijo? Nič hujšega. S funkcijo, poimenovano Presenter Mode, se tudi miška ali drsna ploščica spremenita v laserski kazalnik. Da je ne boste panično iskali po menijih, si zapomnite tale postopek: držite pritisnjeno tipko Ctrl in pritisnite levi gumb na miški – miškin kazalnik se bo spremenil v lasersko piko. Funkcijo izklopite s ponovitvijo ukaza.

 

PRO
Članki
Članki Kaj potrebujete za učinkovito delo od doma?

Mnogi se sprašujejo, kako v teh razmerah, ko delamo od doma, biti delovno čim bolj učinkoviti in kako ostati povezani, ko se ne moremo...

PRO
Članki
Članki Razdelite svojim zaposlenim neporabljene mobilne podatke

Datasharing ali deljenje mobilnih podatkov med sodelavci, prijatelji ali družinskimi člani je nov trend v svetu mobilne telefonije. V...

PRO
Članki
Članki Pametni senzorji prinašajo vse boljšo varnost poslovnih prostorov

Vse bolj tehnološko izpopolnjeni senzorji v pametnih poslovnih prostorih delujejo kot varnostna tipala za nevarnosti vlomov, požarov,...

PRO
Članki
Članki Kaj v praksi zmore pametna pisarna?

Pametni pisarniški sistemi uporabljajo avtomatizirane in varčne sisteme ter napredna komunikacijska omrežja, ki omogočajo centraliziran...

PRO
Članki
Članki Vrednost trga pametnih pisarn naj bi se podvojila v petih letih

Sočasno naj bi novi trg lastnikom podjetij prinašal večjo delovno učinkovitost, vlagateljem pa več kot desetodstotne letne donosnosti.

PRO
Članki
Članki Kako sprejemati boljše poslovne odločitve?

Tudi dobre odločitve ne zagotavljajo vedno uspeha - pa vendar vam ena poslovna odločitev odpre vrata več kot 800 letaliških salonov po...

PRO
Članki
Članki Trgovci na terenu z blagajno v žepu

Razvoj sodobnih poslovnih rešitev precej olajša izdajo računov v poslovnih prostorih ali na terenu.

PRO
Članki
Članki Kakšno tveganje za varnost podatkov predstavlja odprti Wi-Fi?

Nezaščiteno brezžično omrežje ni primerno za izvajanje finančnih ali poslovnih transakcij. Kako torej poskrbeti za čim večjo...