FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Telekompro

Prihodnost nas navdušuje.

Kaj vse morate vedeti, preden pisarno preselite v oblak?

Čas branja: 3 min
13.09.2016  14:53
Kadar vas ni v pisarni, vam zamudno iskanje dokumentov, pošiljanje delovnih verzij sodelavcem, sledenje spremembam in mučno prilagajanje posameznim tipom naprav, ki jih v podjetju uporabljate, jemlje dragocen čas, ki bi ga sicer lahko posvetili poslu. Težave rešuje računalništvo v oblaku, a tudi tu ne gre hiteti z odločitvami
Kaj vse morate vedeti, preden pisarno preselite v oblak?

Trije razlogi za oblak    

1. Fleksibilnost in nižji stroški

Pisarna v oblaku poleg prilagodljivosti prinaša tudi potencialno nižje stroške poslovanja, saj namesto visokega stroška nakupa lastnega programske opreme podjetja lahko storitve najamejo, in to prilagodijo svojim potrebam.

2. Dostopnost podatkov: kjerkoli, kadarkoli in s čimerkoli

Podjetniki nikoli niso bili pisarniški molji, z razvojem tabličnih računalnikov in pametnih telefonov pa se je pokazala težava: kako dostopati do dokumentov z različnih lokacij? Računalništvo v oblaku rešuje to težavo, saj so datoteke dostopne na več napravah in tako rekoč povsod. Prenesejo se iz računalnika v oblak in nato iz oblaka v drugo napravo (sinhroniziranje podatkov). Storitev deluje na napravi tudi brez povezljivosti v internet, podatki pa se sinhronizirajo takoj, ko je internetna povezava na voljo, kar pa leta 2016 ni več težava.

3. Večja učinkovitost

Dokumente, pri katerih sodeluje več zaposlenih, lahko enostavno spreminjajo vsi, tako pa prihranimo veliko časa pri pošiljanju, spreminjanju in komentiranju. Lastniki malih in srednjih podjetij oziroma vodje projektov pa lahko hkrati spremljajo napredek posameznega dokumenta in so na tekočem tudi, ko jih ni v pisarni. To pomeni tudi konec spraševanja, ali je to res zadnja verzija dokumenta!

Kaj morate vedeti, preden pisarno preselite v oblak? 

Ponudniki storitev iz oblaka za te zagotavljajo izredno visoko stopnjo varnosti, saj se zavedajo, da popravnih izpitov v tem poslu ni. Fleksibilnost in uporabnost pisarne v oblaku ne sme nikoli ogroziti varnosti podatkov in komunikacije, kar je pogosto največja skrb podjetnikov in poslovnežev.

Dobro je vedeti:

  • Čeprav uporabljate oblak, ste lastnik podatkov vi! To pomeni, da teh podatkov ponudniki ne smejo uporabljati za katerikoli drug namen. Preverite, ali je jasno zapisano, da ponudniki podatkov ne bodo uporabljali za namene oglaševanja.
  • Ponudnik vam mora omogočiti kopiranje podatkov, kadarkoli in ne glede na razlog. Če se odločite prekiniti sodelovanje s ponudnikom pisarne v oblaku, vam mora ta zagotoviti nemoten prenos ali izbris vseh vaših podatkov, datotek, naslovov itd.
  • Vzemite si čas in pri ponudnikih preverite, ali ponujajo informacije o zasebnosti in varnosti, ki jih je mogoče preprosto razumeti, na enem mestu? Najpomembneje se je pozanimati, kje so shranjeni podatki in kdo ter kako lahko do njih dostopa.

Zakaj Office 365 pri Telekomu Slovenije:

  • brezplačno svetovanje,
  • mesečno plačevanje po dejanski porabi,
  • prvi v Sloveniji s statusom CSP (Cloud Solution Provider) za vzpostavitev in uporabo Microsoft oblačnih storitev,
  • kadarkoli možna nadgradnja in spreminjanje naročnin brez vezav,
  • vse na enem mestu (z ostalimi IT-storitvami v oblaku, povezljivost, naprave),
  • najvišji Microsoft partnerski status na področju izvedbe (Microsoft Gold Partner) in podpore rešitev (Microsoft Premier Support partner),
  • 24/7 podpora v slovenskem jeziku,
  • veliko referenc pri podjetjih in organizacijah vseh velikosti v Sloveniji.

PRO
Članki
Članki Kaj potrebujete za učinkovito delo od doma?

Mnogi se sprašujejo, kako v teh razmerah, ko delamo od doma, biti delovno čim bolj učinkoviti in kako ostati povezani, ko se ne moremo...

PRO
Članki
Članki Razdelite svojim zaposlenim neporabljene mobilne podatke

Datasharing ali deljenje mobilnih podatkov med sodelavci, prijatelji ali družinskimi člani je nov trend v svetu mobilne telefonije. V...

PRO
Članki
Članki Pametni senzorji prinašajo vse boljšo varnost poslovnih prostorov

Vse bolj tehnološko izpopolnjeni senzorji v pametnih poslovnih prostorih delujejo kot varnostna tipala za nevarnosti vlomov, požarov,...

PRO
Članki
Članki Kaj v praksi zmore pametna pisarna?

Pametni pisarniški sistemi uporabljajo avtomatizirane in varčne sisteme ter napredna komunikacijska omrežja, ki omogočajo centraliziran...

PRO
Članki
Članki Vrednost trga pametnih pisarn naj bi se podvojila v petih letih

Sočasno naj bi novi trg lastnikom podjetij prinašal večjo delovno učinkovitost, vlagateljem pa več kot desetodstotne letne donosnosti.

PRO
Članki
Članki Kako sprejemati boljše poslovne odločitve?

Tudi dobre odločitve ne zagotavljajo vedno uspeha - pa vendar vam ena poslovna odločitev odpre vrata več kot 800 letaliških salonov po...

PRO
Članki
Članki Trgovci na terenu z blagajno v žepu

Razvoj sodobnih poslovnih rešitev precej olajša izdajo računov v poslovnih prostorih ali na terenu.

PRO
Članki
Članki Kakšno tveganje za varnost podatkov predstavlja odprti Wi-Fi?

Nezaščiteno brezžično omrežje ni primerno za izvajanje finančnih ali poslovnih transakcij. Kako torej poskrbeti za čim večjo...