FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Porschepro

Tradicija, športnost in eleganca združeni v eno.

Kako bo prihodnost Porscheja drugačna, a hkrati enaka

Čas branja: 3 min
29.10.2018  00:01
"Ko pride čas, da razmisliš o poti, ki si jo ubral, boš vesel, da si izbral pravo vozilo." Ferry Porsche
Kako bo prihodnost Porscheja drugačna, a hkrati enaka

Večina avtomobilskih proizvajalcev se ob proizvodnji za množični trg občasno odloča za razvoj modelov, ki naj bi predstavljali vrhunec avtomobilistične obrti. Porsche vsekakor ni takšno podjetje. Strast do vožnje in zagotavljanje najboljše vozne izkušnje sta namreč temelj vsakega Porschejevega modela. Med točkama A in B je bistvo, sama pot.

Ali kot je rekel sam Ferry Porsche: "Ko pride čas, da razmisliš o poti, ki si jo ubral, boš vesel, da si izbral pravo vozilo." Pisalo se je leto 1948, ko je Porsche izdelal porscheja 356, ki je postal ikona avtomobilskega dizajna in zmogljivosti. Od takrat je minilo 70 let in Porsche je s svojo blagovno znamko ne le ohranil, temveč nadgradil prevlado tako na področju oblikovanja kot zmogljivosti, pa tudi predstavil prvega električnega porscheja – mission E oziroma taycan.

V vmesnem obdobju se je pisala zgodovina avtomobilskega velikana. Le tri leta po prihodu prvega modela 356 na trg je Porsche že zmagal na 24 urah Le Mansa. Nedolgo zatem, kmalu po izidu filma Vzhodno od raja, se je v avtomobilski salon v Hollywoodu pripeljal James Dean. S porschejem 356 1500 super speedster je dva tedna pozneje osvojil dirko za nagrado Palm Springsa. Dean je nato porscheja 356 zamenjal za takrat zadnji dirkalni model 550 spyder, ki je z dodanim napisom "Lil’ Bastard" postal ikona. Podobno, kot je postal ikona porsche 356, ki ga je Janis Joplin dala poslikati s psihedeličnimi barvami. James Bond sicer nikoli ni vozil porscheja, a je Sean Connery vsekakor pripomogel k legendarnemu statusu modela 356.

Porsche 911: legenda iz šestdesetih

Nato se je leta 1963 rodila legenda. Porsche 911, verjetno največja ikona avtomobilistične zgodovine, se pojavi z Robertom Redfordom v filmu Downhill Racer. Sledilo je večdesetletno nadaljevanje romance med Hollywoodom in Porschejem, ki je avtomobilsko ikono iz Stuttgarta neločljivo povezala z imeni glasbe in filma, kot so Duran Duran, Tom Cruise, Michelle Pfeiffer, Charlie Sheen ...

Kljub izrednemu seznamu slavnih, ki zasebno prisegajo na razmerje z najbolj ikonično blagovno znamko avtomobilov, od Jaya Lena, Jerryja Seinfelda do Kate Moss, pa po mnenju številnih navdušencev nad porscheji kot tudi avtomobilističnih novinarjev nihče ne pooseblja duha porscheja kot Steve McQueen. Njegov film Le Mans iz leta 1971 je osebna izpoved o zasebni ljubezni do porscheja, kjer glavno vlogo odigrata dirkalni porsche 917K in seveda ikonični 911.

Danes, več kot 70 let od prve vožnje modela 356, v času, ko tudi Porsche zavija na pot elektrifikacije, postaja jasno, da bo prihodnost Porscheja drugačna – a hkrati enaka – kot njegova preteklost. Porsche bo še vedno izdeloval posebne športne avtomobile za posebne ljudi, ki jih navdihuje in hkrati združuje strast do vožnje. Gre za filozofijo Porscheja, ki se ne spreminja in ki smo jo izkusili na Porsche Lifestyle vikendu v Črni gori na začetku oktobra, kjer smo testirali tudi zadnjo različico legendarnega 911, targa 4 GTS.

Na cesti z novim 911 targa 4 GTS

Ovinkasta cesta med Budvo in Herceg Novim je v oktobru kot nalašč za izkustveni test nove targe, legendarne pol-kabrioletske zasnove kabine, ki je značilna za Porsche od prve targe iz leta 1967. Vozne lastnosti targe 4 GTS so izjemne, predvsem v različici z ročnim menjalnikom ter volanskim obročem iz alcantare nudi neprekosljivo vozno izkušnjo. Pa vendar je bistvo drugje. Targa tudi pri večji hitrosti v oktobrskem vremenu nudi več kot dovolj zavetja za udobno vožnjo, avtomatsko zapiranje strehe je hitro, izjemno tiho in skorajda neopazno. Izbor najljubše različice modela 911 je vedno težavna naloga, a Porsche 911 targa 4 GTS je slovit kot tudi izjemen v svojem neposrednem stiku s cesto in samo okolico.

PRO
Članki
Članki Vrhunska zmes športnosti in varčnosti pri roki

Športne zmogljivosti in skromna poraba ponavadi ne gredo skupaj, a da je z veliko poguma, 70-letnimi izkušnjami in izjemnim znanjem...

PRO
Članki
Članki Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo

Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s...

PRO
Članki
Članki Prestižni SUV prvak za izbran okus

Za mnoge je pravi luksuzni športni terenec samo eden, drugi pa so le približki. Porsche cayenne z novo generacijo le še utrjuje svoj...

PRO
Članki
Članki Bravurozna združitev dveh različnih svetov – športnosti in ekologije

Porsche s hibridno tehnologijo v svojem slogu mojstrsko spaja dva na videz povsem nezdružljiva svetova. V posameznih modelih namreč...

PRO
Članki
Članki Prvinska športnost in trendi v dostopnem pakiranju

Porsche je znamka z dolgo tradicijo izdelovanja športnih in modnih avtomobilov, ki pa si jih v nasprotju s široko razširjenim...

PRO
Članki
Članki 911 – številka, ki jo pozna cel svet

Porsche 911 enkratno že več kot pol stoletja združuje navidezna nasprotja – tradicijo in inovativnost, a tudi športnost,...

PRO
Članki
Članki Legendarni športnik med poslovneži

Med (super)športniki, ki jih lahko uporabljamo vsak dan, ima znamka Porsche posebno mesto. Za mnoge povsem na vrhu.

PRO
Članki
Članki Simbol športnih avtomobilov, s katerim si uresničimo sanje

Porsche ima za seboj dolgo zgodovino in tradicijo izdelovanja prestižnih športnih cestnih avtomobilov, njihovi kupci pa povečini vedo,...