FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? NPVpro

Najboljši poslovni vozniki 2018

Brez mestnih terencev nam živeti ni

Čas branja: 7 min
26.10.2017  23:40
Še pred slabim desetletjem jih ni bilo skoraj nikjer, danes pa se prodajajo kot vroče žemljice. Le kaj imajo v sebi mestni terenci, da močno privlačijo staro in mlado?

Nakupovalne navade voznikov so se v zadnjih letih spremenile, danes so v naskoku predvsem športni terenci oziroma križanci, ki izpodrivajo še pred časom zelo priljubljene enoprostorce, v zelje pa hodijo tudi karavanom.

Mali, srednji in veliki športni terenci ter križanci so zasvojili tudi Slovence. Pogled na naše ceste in v garaže namreč pokaže, da je tam vse manj novejših klasičnih kombilimuzin, limuzin, karavanov in enoprostorcev, konkretno pa se je povečalo število športnih terencev in križancev v različnih velikostnih kategorijah – danes ima tako vsak peti novi avto pri nas nekaj športnih genov in terenskega priokusa.

Čare mestnih terencev so spoznavali tudi poslovni vozniki

Čeprav vsi nimajo pogona na štiri kolesa, mnogi nimajo niti omembe vrednih terenskih zmogljivosti, so vseeno zelo priljubljeni pri voznikih. V praksi jih velika večina robustni zasnovi navkljub le ne zapelje na kaj bolj zahtevnega od lepo urejenega makadama ali slabo vzdrževane dovozne poti do počitniške hiše, plaže ali izhodišča za pohodniški izlet. Kdor si kupi mestnega terenca, ima za to različne razloge. Najpogostejši so ugodno počutje in udobje med vožnjo, za volanom pa dajejo občutek zanesljivosti in varnosti.

Med takšne avtomobile sodi tudi opel crossland X, duhovni naslednik priljubljene, a po obliki enoprostorske merive. Z njim se je na panoramski vožnji po asfaltnih in makadamskih poteh okoli poligona AMZS centra varne vožnje na Vranskem spoznavalo okoli sto voznikov službenih vozil iz 24 slovenskih podjetij. Poleg privlačne oblike in občutka moči ter povečane varnosti so tekmovalci po vožnjah pohvalili še lažje vstopanje na dvignjene sedeže ter pokončnejše sedenje, kar cenijo predvsem starejši, zaradi višjega položaja voznika je boljši tudi razgled naokoli.

Brez tekmovalnega naboja po vožnjah ni šlo

Na vožnji in pozneje pri iskanju odgovorov na 20 vprašanj so se še posebej dobro izkazali vozniki iz občine Luče ter družb Prohit, Meltal IS, Iskratel in Heta Asset Resolution, v zlati sredini pa so med drugim bile ekipe podjetij SRC, Imexa (zgoraj), Sika in Xenon forte (spodaj). Zadnje so za reševanje porabile od 230 do 382 sekund, v povprečju pa so člani napačno obkrožili šest odgovorov.

Povsem brez napak testa ni rešil nihče, a so ekipe ob reševanju pridobile nova znanja – tudi to, da morajo imeti vozila s štirikolesnim pogonom pozimi na vseh kolesih zimske pnevmatike M + S z najmanj tremi milimetri profila ali letne pnevmatike z najmanj tremi milimetri profila in verigami. Verige morajo biti na dveh stalno vklopljenih pogonskih kolesih. Med vprašanji so ugotavljali tudi (spodaj ekipa Sike ob Janezu Maroltu, AMZS inštruktorju varne vožnje), kaj pomeni črka X v imenu crosslanda in kako deluje njegov štirikolesni pogon.

Pomen črke X pri crosslandu

Vprašanji sta, sodeč po rezultatih, zavedli kar nekaj ekip, izmed ponujenih odgovorov pa je dobra polovica tekmovalcev izbrala napačne (spodaj ekipa IBM Slovenija).

Črka X v imenu crosslanda je namreč ime za vse sodobne Ople v razredu športnih terencev ter ne označuje serijskega ali opcijskega štirikolesnega pogona. Ta v crosslandu X tako ni stalen, niti se moč samodejno ne prenaša s prednjih na zadnja kolesa. Na začudenje mnogih – sodeč po njegovi robustni zasnovi, zaščitni plastiki in višjem odmiku od tal – crossland X sploh nima štirikolesnega pogona. Kupci manjših križancev ga v praksi ne potrebujejo, saj cenijo druge vrline, tisti, ki se pogosto spopadajo z zahtevnimi podlagami pod kolesi – strmi neutrjeni klanci, blato in sneg –, pa lahko izberejo mokko X (spodaj v ospredju).

Ker je šlo ob druženju vendarle tudi za tekmovanje, so zaslužene čestitke na koncu prejeli skupni zmagovalci, ekipa občine Luče, tesno za petami pa so jim bili Javni gospodarski zavod Rinka ter ekipe iz podjetij Prohit, Iskratel, Gorenje GSI in Imexa.

Partner projekta Najboljši poslovni voznik je podjetje Opel Southeast Europe in soorganizator podjetje AMZS. Podjetji nista posegali v vsebino prispevka.

PRO
Članki
Članki Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni?

Izkoristite priložnost edinstvenega team buildinga z vašimi sodelavci - pridite na dogodek Najboljši poslovni vozniki in se preizkusite...

PRO
Članki
Članki (video) Z Opli, AMZS in Financami po nova znanja in izkušnje

Vaje na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo razmere, s katerimi se spopademo v realnosti, lahko odtehtajo izkušnje...

PRO
Članki
Članki Na cesti se znajdemo, a cenimo sodobno pomoč in udobje

Poslovne ali zasebne poti, obiski poslovnih partnerjev v tujini, servis pri stranki, veliko avtocestnih kilometrov … tako ali drugače...

PRO
Članki
Članki Umetna pamet ne reši pobeglega zadka

Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom? Po pravi...

PRO
Članki
Članki Pozornost in natančnost, brez njiju na cesti ne gre

Vaje na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo razmere, s katerimi se spopademo v realnosti, lahko odtehtajo izkušnje...

PRO
Članki
Članki (reportaža) V avtu se znajdemo, a na poti cenimo sodobno pomoč

Zemljevidi, spraševanje mimoidočih za pot, spomin in intuicija … tako smo na cilj prihajali včasih, danes pa izbrano destinacijo pred...

PRO
Članki
Članki (reportaža) Pasti, ki jih prinašajo lepote jeseni

Vaja na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo nevarnosti, ki jeseni prežijo na cesti, lahko odtehta izkušnje tisoče...

PRO
Članki
Članki Podjetja, izognite se zveriženi pločevini!

Umetno izzvane nevarnosti v varnem okolju poligona lahko odtehtajo več kot na tisoče kilometrov, prevoženih na cesti