FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Čas branja: 2 min
13.12.2016  08:52
Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo k rezultatom.
Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Estetika Nobilis je podjetje, ki že deset let skrbi za dobro počutje svojih strank. Imajo lepo število obstoječih strank, ki se z veseljem vračajo, njihov izziv pa je bil pridobivanje novih. Zveni znano?

Za kampanjo “Razgubite svoja leta” so postavili konkreten prodajni plan in se odločili preveriti, kako jim lahko pomaga splet. V dveh mesecih so presegli cilje tako pridobljenih kontaktov kot rezerviranih paketov pomlajevanja. Digitalna orodja so se izkazala, Madwise tudi.

Kampanja "Razgubite svoja leta"

Pri načrtovanju smo upoštevali tako impulzivne kot bolj premišljene odločitve dam (pa tudi kakšnega gospoda), ki želijo svoji koži privoščiti najboljše. Želeli smo izkoristiti vse možnosti in priložnosti digitala in tako je jesenska kampanja dobila dve fazi. V prvi smo se osredotočili na pridobivanje novih kontaktov, druga pa je bila namenjena prodaji. Vsaka je imela jasen cilj.

1. Privlačen e-vodič za 500 novih kontaktov

Vemo, da moramo potencialnemu kupcu v zameno za kontaktne podatke ponuditi nekaj uporabnega. Nekaj, kar ima zanj ali zanjo res vrednost.

Za prvo fazo smo se zato odločili za oblikovanje vodiča V treh mesecih do lepe kože, ki vam jo bo zavidala vsaka 30-letnica (še vedno ga lahko najdete tule). Ime ni naključno, saj precej dobro segmentira, kdo si bo prenesel knjižico.

Analitika prve faze kampanje sporoča, da smo dosegli skoraj 1000 prenosov e-vodiča, navdušila pa nas je tudi 35-odstotna stopnja konverzije. Izjemna številka dokazuje, da je bilo ciljanje oglasov dobro nastavljeno ter kreative pravilno pripravljene za ciljno skupino, ki je na pristajalni strani dobila želene informacije.

Cena za kontakt (cost per lead – CPL) je bila zgolj 0,26 evra na kontakt.

2. Prodajna kampanja na spletu

Po uspešnem preseganju pričakovanj v prvi fazi je bil čas za doseganje prodajnih ciljev kampanje. Pridobljene leade smo želeli navdušiti za rezervacijo svojega paketa pomlajevanja.

Cilj? 200 rezervacij.

Oglaševanja paketov pomlajevanja obraza smo se na Facebooku lotili na dva načina. Prvi se je osredotočal na pridobivanje čim večjega števila klikov na pristajalno stran kampanje, drugi pa na optimizacijo konverzij (rezervacij paketov). V obodobju testiranja smo oblikovali različne kreative in nagovore in dosegli končno ceno oddane rezervacije pičlih 4,3 evra.

 

 

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...