FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Čas branja: 1 min
26.10.2016  08:21
Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo in s pridom izkoriščajo, izkazujejo rast in višjo profitabilnost. Najuspešnejša se zavedajo, da le vrhunska uporabniška izkušnja zadovolji zahtevne spletne uporabnike. Uspeh svojega spletnega nastopa zato merijo s stopnjo konverzije.
Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Uporabniška izkušnja kot katalizator uspeha

Uporabniška izkušnja na spletu je pomembna za prav vsakogar, saj igra ključno vlogo pri pridobivanju novih obiskovalcev in zadržanju obstoječih. Tudi na spletu velja nepisano pravilo, da prvi vtis šteje!

Po podatkih Conversion XL je kar 94% dejavnikov, ki vplivajo na uporabnikov prvi vtis spletne strani, povezanih z oblikovanjem. Podobno velja tudi za mobilne aplikacije. Zgovoren je namreč podatek, da po enem mesecu manj kot 5% uporabnikov še vedno uporablja isto aplikacijo. Čeprav je razlogov za to več, je uporabniška izkušnja eden pomembnejših za prenehanje uporabe aplikacije.

Uporabniška izkušnja ima dvojno funkcijo

Uporabniška izkušnja mora predvideti uporabnikova pričakovanja in njegove cilje – ter jih zadovoljiti. A to še ni vse. Delovati mora tudi skladno s poslovnimi cilji podjetja.

Za uspešno realizacijo obeh funkcij je nujno v načrtovanje uporabniške izkušnje vključiti tudi same poslovne procese podjetja. Morda bo potrebno ob digitalnih kupcih izumiti kakšen nov poslovni model. In tu se dotaknemo bistva digitalne transformacije, o kateri smo že toliko slišali. Prav spletna stran predstavlja stičišče, kjer se njena implementacija najbolj izraža navzven. Obiskovalec pričakuje prave informacije ob pravem trenutku. Vsaka točka frikcije lahko predstavlja izpad obiska in posledično manj konverzij.

Avtor: Sergej Nejc Gorišek, oblikovalec in UX strokovnjak

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...