FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Zakaj se prenova spletne strani splača?

Čas branja: 1 min
17.10.2016  13:35
Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki je v rdečih številkah?
Zakaj se prenova spletne strani splača?

Svojim naročnikom oziroma njihovim strankam zagotavljamo vrhunsko digitalno izkušnjo – od pametno zasnovanih oglasov do optimalnih pristajalnih strani in tiste prave vsebine. Ko se zaveš, da zase digitala ne izkoriščaš v polni meri, je pač čas za korenite spremembe. Vsakokrat, ko se potencialna stranka na naši spletni strani ni znašla ali ni dobila želene vsebine, smo … izgubili posel. In dlje, kot bi odlašali s prenovo, več posla bi šlo rakom žvižgat. Precej neodgovorno.

Področij, kjer zadeve niso bile optimalne, je bilo kar nekaj. Z novo spletno stranjo smo jih spremenili v prednosti:

Optimizacija za iskalnike (SEO)

Da je zvedavi obiskovalec ali potencialna stranka sploh prišla na našo spletno stran, nas je morala najprej najti nekje med trupelci na tretji strani Googla.

Prsti so nas srbeli, da bi tale proces pohitrili, a smo se optimizacije lotili šolsko – od načrtovanja ključnih besed do pisanja vsebine, ki upošteva vse SEO zakonitosti. Vsak naslov in podnaslov misli tako na bralca kot na iskalnike. Vsaka slika je prav poimenovana in vsak blog zapis ima izpolnjene vse meta podatke.

Poleg tako imenovanje on-site smo poskrbeli tudi za off-site optimizacijo. Madwise.si tako lahko najdete v številnih spletnih imenikih in k nam vodi vedno več vplivnih spletnih mest. Optimizacija namreč ni enkraten projekt, temveč neprestan proces.

Upravljanje strani

Velikokrat slišimo, da bi nam morala tehnologija olajšati in poenostaviti življenje. In velikokrat je zadeva v praksi ravno obratna.

Naša prejšnja spletna stran je nastajala skozi leta. Dodajali so se moduli in funkcionalnosti in se sestavljali na že obstoječo WordPressovo platformo. Rezultat je bil precej zakompliciran “back-end”, ki bi potreboval obsežen priročnik z navodili. Upravljanje je bilo daleč od optimalnega.

S spletno stranjo, ki hoče živeti s kupcem, se je treba ukvarjati. Potrebno je dodajati in optimizirati vsebino, izboljševati posamezne segmente, revidirati strukturo in še kaj.

 

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...