FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Čas branja: 1 min
25.08.2016  10:18
Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki prinaša številne poslovne prednosti.
Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Kaj so chat-boti?

Chat-bot je programček, ki avtomatizirano komunicira s strankami. Konverzacija poteka skozi tekstovne ukaze, na katere se samodejno odziva na podlagi vnaprej postavljene strukturirane vsebine.

Boti so sposobni učenja

Facebook za lažje oblikovanje chat-botov ponuja orodje Wit.ai, ki je namenjeno procesiranju naravnega jezika. Na podlagi vzorčnih konverzacij se bot nenehno uči in postaja “inteligentnejši” z vsako interakcijo. Gre za neke vrste umetne inteligence, cilj pa je omogočiti preprostješe oblikovanje inteligentnih chat-botov.

Primeri uporabe

Osnovna funkcionalnost chat-botov je pomoč pri pogostih vprašanjih in preprosti ponavljajoči komunikaciji. Če imate naprimer slasčičarno v središču mesta in prejemate veliko vprašanj o obratovalnem času, vam chat-bot lahko prihrani veliko časa pri odgovarjanju na tovrstna vprašanja.

CNN ga uporablja za pošiljanje personaliziranega nabora novic, KLM pa ga je zgradil z namenom pomoči uporabnikom. Tako vam njihov bot nudi vse informacije o vašem letu. Poznamo tudi bote, ki opravljajo specializirane storitve, ko na primer vremenski bot Poncho takšne, ki spletno konverzacijo integrirajo v svet spletnih trgovin oziroma e-commerca (npr. Spring).

Prav spletna konverzacija na področju e-commerca je v zadnjem času v precejšnjem porastu. Boti omogočajo posredovanje hitrih odgovorov na uporabniška vprašanja, ponujajo predloge izdelkov ter uporabnikom olajšajo nakupne odločitve na spletu. Te lahko opravijo kar znotraj Messenger aplikacije med pogovorom s prijatelji.

Preberite več o Facebook botih >>

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...