FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Marketing automation sistemi za višjo prodajo

Čas branja: 2 min
01.08.2016  22:40
Marketing automation sistemi za višjo prodajo

Kupci so z uporabo spleta korenito spremenili svoje obnašanje. Preko 70 odstotkov nakupne poti potrošnika se zgodi na spletu, medtem ko so številke v B2B sektorju še višje. Za ohranitev in razvoj poslovanja so podjetja primorana pospešiti vlaganja v

digitalna orodja, ki jim omogočajo komunikacijo s kupci skozi njihov celoten nakupni proces. Marketing automation tehnologija odgovarja na številne izzive, s katerimi se srečujejo podjetja in njihovi marketinški oddelki. Danes moramo vsi prodati več.

Danes marketing ni več odgovoren le za generiranje novih kontaktov, temveč njegovo delo seže precej globlje. S kupcem, željnim informacij, mora vzpostaviti odnos in v roke prodaje pripeljati le tiste najbolj ogrete. V nasprotnem primeru podjetje zapravlja dragocen čas prodajnikov za prav vsakega obiskovalca spletne strani, ki je na neki točki pustil svoj kontakt. Če se ta nahaja v fazi raziskovanja in še zdaleč ni pripravljen na nakup, zna biti to precej drago. Po drugi strani pa bo ta isti obiskovalec morda čez 2 meseca že pripravljen na svojo investicijo - a če nismo v kontaktu z njim, tega ne bomo vedeli.

Madwise prodajni lijak

Marketing automation je orodje, ki podjetjem omogoči učinkovito prilagoditev na nove nakupne procese. Prinaša jim komunikacijo s potencialnimi kupci tudi na prvih 70% nakupne poti, ki se danes zgodi na spletu.

Kako deluje marketing automation?

Orodje niti ni tako novo in najbolj napredna podjetja v tujini ga uporabljajo že vrsto let. Ta imajo tudi konkretne poslovne primere, kako se jim zadeva splača. Na trgu obstaja že preko 200 ponudnikov sistemov, vsi pa delujejo po dokaj podobnem principu.

Piškotki in e-mail

V zadnjih letih smo piškotke že posvojili. Te koščke kode uporablja tudi marketing automation. Obiskovalcu oziroma njegovemu brskalniku ob prvem obisku na spletni strani podeli piškotek in spremlja njegovo obnašanje po strani. Ko obiskovalec vpiše svoje konktaktne podatke - naj bo to za prenos vodiča, naročilo na vsebine ali izpolnitev kontaktnega obrazca, marketing automation poveže vpisani e-mail s piškotkom. Takrat dobite vpogled v vse, kar je obiskovalec na vaši spletni strani počel in kar še bo. Na podlagi teh informacij sistem omogoči prilagojeno vsebino, ki jo obiskovalec pričakuje.

Prednosti za podjetje

Najbrž ni presenetljivo, da orodje z besedo marketing v imenu prinaša prednosti za marketinški oddelek. Poleg razumevanja kupca in izboljšanja komunikacije z njim omogoča tudi bolj smotrno načrtovanje marketinških virov. A marketing automation omogoča učinkovitost tudi širše.

Prodaja

Z marketing automation sistemom prodaja ob predaji leada dobi poročilo za prodajni klic. Marketinški oddelek je spremljal prvi del njegove nakupne poti in vemo lahko za vsako aktivnost, ki jo je potencialni kupec počel v interakciji z vašim podjetjem.

Vemo lahko: da si je ogledal produkt X že trikrat, da ga je zanimal še produkt Y, a se je vrnil na X, da je cenik in specifikacijo obeh prenesel tako na računalnik kot na telefon, da spremlja aktivnosti vašega podjetja na Facebook in LinkedIn omrežju, da mu je naš marketing poslal že 4 maile in vse je odprl ter preveril, kaj ste zapisali v ponudbi, ....

Kakšne prednosti prinaša marketing automation za prodajo, upravo in IT? Preberite na Madwise blogu.

lea-lipovsek.1452255572.jpg.e.960px.jpg
Avtorica: Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...