FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Dobre spletne vsebine prodajajo

Čas branja: 1 min
27.05.2016  15:02
Dobre spletne vsebine prodajajo

Spletno besedilo ima dve nalogi:

  • osrečevanje bralca ter
  • prispevanje k poslovnemu cilju spletnega mesta*.

Če opravimo obe, bo tekst obiskovalcu odgovoril na njegova vprašanja in ga peljal k akciji, ki jo od njega pričakujemo.

* Ponavadi izbiramo med: izobraževanjem, osveščanjem, konverzijo ali končno prodajo.

Za pripravo učinkovitih spletnih besedil moramo poznati njihovega bralca. Pa tudi malo znanja o delovanju samega spleta ne škodi. 

Na spletu beremo hitro

Si obiskovalca vašega spletnega mesta predstavljate kot študioznega učenjaka, ki se rad prebija skozi odstavke dolgega teksta? Mislite, da mu iskanje ključnih informacij v izziv?

Premislite še enkrat.

Sodobnemu spletnemu uporabniku se mudi. Pri njegovem drvenju mora vsebina pokrbeti, da jasno komunicira ključne informacije, ki jih želi povedati.

Najlažje je, če najpomembnejše informacije zapakiramo kar v naslove. Če imamo v mislih zaposlenega obiskovalca, ki le po diagonali ošine naše spletno mesto - kaj je sporočilo, ki ga mora odnesti s seboj?

In če ga bomo z naslovi prepričali, imamo precej več možnosti, da se bo lotil/a polj podrobnega branja.

Ključne informacije pričakujemo takoj

V šoli so nas učili, da spis izgleda približno takole:

Uvod - Argument 1 - Argument 2 - Argument 3 - Zaključek

Do bistva zapisa tako pridemo šele na koncu. Dobra novica je, da se nam za pripravo spletnih vsebin ni potrebno vrniti v šolske klopi.

Želite spoznati svojega spletnega kupca?

Prenesite predlogo za pripravo svojih nakupnih person!

Spletnemu bralcu mora biti namreč že po prvem odstavku jasna "velika slika". Dobiti mora odgovor, da se nahaja točno tam, kjer želi biti. Če ga bo prebrani odstavek prepričal, bo z veseljem prebral naslednjega in še naslednjega ... Na ta način ga peljete vse do akcije (call to action), ki jo želite od njega. Saj se še spomnite, vaše pisanje ima cilj.

Strukturo spletnega besedila lahko primerjamo z obrnjeno piramido. Tekst čisto na začetku ponudi ključne informacije, od bralca (in kakovosti zapisa) pa je odvisno, v kakšno globino podrobnosti se bo podal.

Za nepotrpežljivega bralca lahko svojo piramido še izboljšamo:

  • S kratkimi odstavki - 5 povedi je maksimum.
  • S kratkimi in razumljivimi povedmi - enostavčno je bolje.
  • Z jasnim izražanjem - žargon, argo in latovščina niso naši prijatelji.

Nato pa zapisano besedilo preberite še enkrat in zabrišite stran vse besede in izraze, ki ne pomagajo pri jasni komunikaciji vašega sporočila.

Naj kaj vse še morate misliti, ko pripravljate zmagovalne spletne vsebine?

Preberite na Madwise blogu!

lea-lipovsek.1452255572.jpg.e.960px.jpg
Avtorica: Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...