FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Z obstoječimi strankami lahko prodajne plane dosežete hitreje

Čas branja: 1 min
13.05.2016  13:46
Visoko zastavljene prodajne plane običajno lovimo z investiranjem v nove in nove kontakte. Kaj pa, če vam povemo, da kontakte že imate? Vse kaj potrebujete, je povezati podatke o njih v poslovno uporabne informacije.
Z obstoječimi strankami lahko prodajne plane dosežete hitreje

Z digitalnimi orodji lahko nove posle pridobivamo ceneje

Razmah digitala je na eni strani povzročil tektonske spremembe v nakupovalnih navadah, na drugi pa ponudil tudi rešitve za novonastale izzive. Digitalna orodja, kot je marketinška avtomatizacija, omogoča personalizirano komunikacijo z digitalnim kupcem. Ker so podjetja tradicionalno usmerjena v zbiranje novih in novih kontaktov, je to najpogosteje tudi osrednja naloga marketinga. Tako svoje nove digitalne zmogljivosti in kapacitete osredotoča na spremljanje in komunikacijo s potencialnimi strankami, medtem ko so obstoječi klienti v domeni prodaje in CRM sistema. Nanje se spomnijo, ko kaj ne deluje, kot bi moralo ali pa imajo nov produkt, ki bi odlično dopolnil že implementirano rešitev. Vse prevečkrat pa se pozablja, da so obstoječe stranke tudi potencialne - in to cenejše. 

Pridobivanje nove stranke v povprečju stane 5x več kot prodaja obstoječi.

Svetovalna hiša Sirius Decisions je izvedla raziskavo, ki je pokazala, da je 8% podjetij uporablja marketinško avtomatizacijo za segrevanje nadaljnih nakupov z naslova obstoječih strank. Neizkoriščenih priložnosti za razvoj poslovanja je še ogromno. 

Želite izvedeti več o delovanju marketinške avtomatizacije?

Preberite vodič >>

Če se z digitalnimi orodji za spremljanje spletnega obnašanja in personalizirano komunikacijo osredotočimo na obstoječe stranke, hitro ugotovimo, da imamo o njih celo vrsto uporabnih informacij in vzpostavljen odnos, ki odpira nova vrata.

Potrebujete ideje, kako uporabiti digitalna orodja za višjo prodajo obstoječim strankam? Preberite jih na Madwise blogu.

lea-lipovsek.1452255572.jpg.e.960px.jpg
Avtorica: Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...