FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Nimate briefa? Denar za prenovo spletne strani mečete stran

Čas branja: 1 min
15.04.2016  10:49
Nimate briefa? Denar za prenovo spletne strani mečete stran

Ta zloglasni papir je namreč zahteva vsake resnejše marketinške agencije, preden sploh prične z delom. Na drugi strani naročnik velikokrat niti ne ve dobro, na katera vprašanja bi moral v briefu odgovoriti in pravzaprav - zakaj bi se moral z njimi sploh ukvarjati.

Vsaka stvar pa ima seveda dve plati. Tako kakovostni briefi ustvarjajo tesne vezi med agencijami in njihovimi naročniki. Osrečujejo jih. Tudi to se dogaja že precej dolgo.

Kako izgleda dober brief? Prenesite predlogo.

Kakšna je vloga briefa pri prenovi spletnega mesta?

Prenova spletnega mesta je kompleksna naloga, saj vključuje (vsaj) 5 dimenzij:

  • Oblikovno
  • Uporabniško
  • Vsebinsko
  • Tehnološko ter seveda
  • Poslovno

Ti vidiki pa imajo praviloma različne in raznolike nosilce. In nobenega ne smemo izpustiti. Za tehnološko dimenzijo bo pravi sogovornik programer, za poslovno pa direktor - že tu si lahko predstavljamo raznolikost pogledov in prioritet pri novem spletnem mestu.

Brief je dokument, ki vseh 5 dimenzij spletnega mesta pripelje na isti imenovalec. Zagotovi vam, da na enem mestu pričakovanja uskladite (1) interno in (2) z agencijo, ki bo izvajala prenovo.

Brief je torej naš načrt. Kot tak lahko opravi kar dve funkciji:

  • Pomaga pri izbiri agencije za izvedbo prenove ter
  • zagotovi trdno izhodišče za pričetek projekta.

Kako dober brief opravi svoji dve nalogi? Obiščite Madwise blog >>

Kaj mora vsebovati dober brief za prenovo spletnega mesta? Prenesite predlogo za dober brief.

Saso-Palcic.1447927831.jpg.n.720px.jpg
Avtor: Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...