FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

5 zapovedi za uporabno spletno mesto

Čas branja: 2 min
05.04.2016  16:55
5 zapovedi za uporabno spletno mesto

Vaše spletno mesto je vaše svetišče, repozitorij in trgovina, kamor si vsi želijo priti in vložiti kolikor časa je pač treba. Ker ponujate produkt, ki ga vsi potrebujejo, kajne?

V realnosti pa obiskovalec na eni spletni strani preživi 10 sekund. Deset! Če ne najde želenega, obljubljenga in pričakovanega, odide. Če se je dejansko potrudil in brskal dlje časa, a ni našel ... bo odšel nejevoljen in si vas bo zapomnil kot kraj, kamor se ne vrne več. Vašo vrednost zanj mora torej prepoznati v teh desetih sekundah.

Načrtovanja uporabniške izkušnje se vse premalokrat lotevamo. Ker ne gre pozabiti, da se uporabniška izkušnja zgodi v vsakem primeru - če je načrtovana ali ne - se ji splača posvetiti. Katere so tiste zapovedi, ki jih moramo nujno upoštevati?

1. Enostavna navigacija

Obstajajo smernice, kako se ljudje obnašamo na spletu - in kot odgovori, ali je bolje pošiljati e-maile v torek ob 10h ali v četrtek ob 11:45 - se tudi te rahlo spreminjajo. Če združite to s specifičnostjo in unikatnostjo vašega produkta oziroma storitve in se zavedate, da morate povedati prav vse o njem, enostavnost ni več tako samoumevna.

Kaj išče vaš uporabnik? Vzemimo naprimer spletno storitev za vodenje projektov. Razvijali ste jo, poznate njene prednosti in cukrčke in komaj čakate, da obiskovalcu pokažete vse vrhunske 'fičerje'. A ustavite se. Zakaj je obiskovalec sploh tu, na prvi strani? Ker ima izziv, težavo. Išče bolj učinkovito rešitev za vodenje posla. Ponudite mu torej odgovor na ta krovni izziv.

Študija Nielsen Norman iz leta 2006 kaže, da nearabci na spletu beremo v obliki črke F. Kar opazujte: ko pridemo na stran, na vrhu preletimo zgornjo vrsto, potem se premaknemo malo nižje in vajo ponovimo, nato pa gre le še navzdol. Do danes smo ostali enaki.

Imejte to v mislih pri načrtovanju spletnega mesta, sploh prve strani. Katere informacije so vitalnega pomena za obiskovalca in ga bodo pripeljale naprej?

2. Zaupanje

Dobre reference pomirijo vsakega obiskovalca. Zagotovite mu, da ste podoben izziv rešili že celi vrsti uspešnih podjetij. Skrbno izberite logotipe, ki jih boste prikazali - in ne pozabite preveriti s strankami. Morda se zdi logično, da bo vsakdo navdušen, da ga promovirate, a ni vsaki panogi tako enostavno.

3. Kratko in sladko

Enostavnost je rdeča nit razmišljanja o uporabniški izkušnji - in uporabnosti spletnega mesta. Matej nima časa in potrpljenja za dolge floskule o spletni rešitvi za učinkovitost in produktivnost in konstruktivnost. Zanima ga, kako vaš produkt rešuje njegov problem. Njegov, ne vaš. Na kratek in jedrnat način mu odgovorite.

Enostavnost in intuitivnost sta vodili uporabnega spletnega mesta. Ko se obiskovalec znajde pri vas, ali mu je kristalno jasen naslednji korak?

Preberite preostale zapovedi na Madwise blogu.

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...