FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

6 znakov, da je čas za prenovo spletne stran

Čas branja: 2 min
23.03.2016  14:23
6 znakov, da je čas za prenovo spletne stran

Spletna stran je prva točka interakcije z vašimi (potencialnimi) strankami. Zelo verjetno, da tudi druga in tretja - če se bodo vrnile, seveda. Prvi vtis šteje in vanj se splača vložiti. Sploh, če želite vzpostaviti odnos z današnjim uporabnikom spleta, ki pričakuje kakovostno in relevantno vsebino ter enostavno pot do nje.



Po drugi strani nas neoptimalna spletna stran precej drago stane. Zanjo plačujemo z vsakim izgubljenim obiskovalcem, ki ni našel želenih informacij in se je raje namenil h konkurenci. Ta mu z veseljem ustreže. Strošek neoptimalne spletne strani je hitro bistveno višji od vložka, ki bi ga potrebovala prenova. In oba se multiplicirata, vsak na svojo stran. Zato se splača pogledati, kdaj je čas za prenovo.

1. Ne dosegate želenih rezultatov

Spletno stran ste postavili s ciljem - pa naj bo to spletna prodaja, generiranje leadov ali informiranje. Cilj je bil jasen in spletno mesto ga ne dosega. Na tej točki je čas za kritično samoocenjevanje:

  •  Kakšna je pričakovana konverzija? Kje smo mi?
  • Ali nagovarjamo želeno ciljno publiko? Ji dajemo prave informacije?
  • Ali obiskovalec do iskanih vsebin pride enostavno in intuitivno?
  • Ali pristajalne strani opravljajo svoje poslanstvo?

Odsotnost rezultatov je ključni rdeči alarm, ki mora sprožiti ustrezno akcijo. Spletna stran podpira (ali pa ne) prvih 75% vašega prodajnega procesa, zato ji ne dopuščajte neuspehov.

2. Cilj spletne stran/poslovni fokus se je spremenil

Vse prevečkrat mislimo, da smo spletno stran postavili in naredili še eno kljukico. Projekt je zaključen. A posel je živa materija, ki jo prilagajamo glede na kupce, trg, tehnologijo in druge dejavnike. Spletna stran mora biti vitalen odraz poslovanja, današnje usmeritve, ki jo želimo komunicirati s kupci.

Ali obiskovalec v prvih nekaj sekundah jasno dojame, kdo ste in kaj počnete? Če ne, je čas, da to sporočilo izkristalizirate, tako na besedni kot na vizualni ravni.

3. Obstoječa tehnologija ne omogoča učinkovitega vzdrževanja

Pred časom ste postavili spletno stran na neki platformi, ki pa danes ne podpira zahtev učinkovitega marketinga. Ne morete nastaviti prenosnih obrazcev za študije primerov, ki ste jih skrbno pripravili? Veste, kako učinkovite so lahko pristajalne strani, a jih vaš CMS ne omogoča?

Spletna stran vam mora omogočati funkcionalnosti, ki jih potrebujete za delo in rezultate.

Prenova spletne strani ne pomeni nujno, da moramo staro zabrisati v koš in graditi vse na novo. Nemalokrat se v praksi izkaže, da je potrebno prenoviti le en del ali spremeniti dve funkcionalnosti. V osnovi pa velja enostavno vodilo: "Če vaša spletna stran ne pomaga poslu, je treba nekaj spremeniti."

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...