FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Marketinška avtomatizacija zanima vse več podjetij

Čas branja: 1 min
18.03.2016  15:37
Marketinška avtomatizacija zanima vse več podjetij
Uporaba marketing automation sistema je pritegnila več kot 40 obiskovalcev.

Nakupna pot današnjega digitalnega kupca poteka večinoma preko spleta. Podjetja se vedno bolj zavedajo nove realnosti in iščejo prava orodja, kako nagovoriti svoje kupce že v zgodnejših fazah nakupnih odločitev.

Marketinška avtomatizacija je platforma, ki omogoča spremljanje digitalnih aktivnosti vsakega posameznika. Z njeno pomočjo lahko komuniciramo s kupcem na njegovi celotni nakupni poti in si poskrbimo za višjo prodajo.

Kako doseči poslovne rezultate z marketinško avtomatizacijo je tema, ki je združila podjetja Oracle, CS computer systems in Madwise. V začetku tega tedna so tako v Ljubljani in Zagrebu organizirali poslovna zajtrka, katerih udeležba je presenetila.

Lea Lipovšek (Madwise) in Domagoj Markovina (CS Computer Systems) sta z obiskovalci razpravljala o novih nakupnih poteh in segrevanju obstoječih kontaktov do odločitve za nakup (eng: lead nurturing). Za uspešno uporabo marketinške avtomatizacije je njuno razumevanje ključno.

Sodelujoči so od poslovnega zajtrka pričakovali tako splošna znanja in razumevanje kot čisto konkretne ideje. Kakšne vsebine pripravljati, kako v marketinški avtomatizaciji nastaviti točkovanje in kako nam to pomaga do višje prodaje, so le nekatera med vprašanji, na katera sta odgovorila predavatelja. Predstavila pa sta tudi primere dobre prakse uporabe sistema, kot ne Dun&Bradstreet.

Oracle-kLemen-Razinger-low-res-072.1458311773.jpg.e.960px.jpg
Danes je nakupna pot daljša za 22%. Digitalna orodja omogočajo komunikacijo s kupcem skozi celoten proces.

Vas zanima več o marketinški avtomatizaciji? Preberite več >>

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...