FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Kako pritegniti potencialnega kupca z dobro vsebino (Inbound marketing)

Čas branja: 1 min
19.02.2016  11:55
Kako pritegniti potencialnega kupca z dobro vsebino (Inbound marketing)

Hubspot vsako leto izvede raziskavo med marketingarji in prodajalci po vsem svetu. Povpraša jih o njihovih prioritetah, izzivih in načinih, kako jih premagujejo. Kot že naslov pove, se poročilo osredotoča na inbound oziroma vhodni marketing. Kako pritegniti potencialnega kupca z dobro vsebino, za razliko od 'klasičnih' outbound oglasov in kampanj?

Z lanskim letom so v zgodbo dodali tudi prodajo. Sedaj raziskujejo izzive in najboljše prakse skozi celoten prodajni lijak  - oziroma nakupno pot. Rezultati so zanimivi. Ste na primer vedeli, da 75% vseh vprašanih preferira inboundmarketing pristope pred oglaševanjem? Za občutek, kje se nahajamo in kaj bi se še dalo delati bolje, pa povzetek spodaj:

Mala in srednja podjetja imajo raje inbound pristope

Inbound-company-size.1455875544.PNG.e.600px.png

Manjša in srednja podjetja so bolj osredotočena na vitke prostope in inbound še naprej ostaja temelj njihovega marketinga. Pravzaprav to velja za vsa podjetja, ki letno namenijo manj kot 5 milijonov dolarjev za marketing.

V podjetjih z več kot 200 zaposlenimi je razporeditev sredstev med inbound in outbound orodja enakomerna.

Novi leadi prioriteta za male, up-sell in ROI za velike

Inbound-prioritete.1455875722.jpg.c.720px.jpg

V kategoriji malih in srednji podjetij je fokus predvsem na generiranju novih leadov in povečanju konverzije tistih, ki se že nahajajo v prodajnem lijaku. Ta dva cilja ostajata prioriteta tudi za največje v naboru vprašanih. V tej kategoriji pa na pomembnosti pridobi razvoj poslovanja na obstoječih strankah in dokazovanje povratka investicije v marketing. Zanimivo pa je, da podjetja (še) ne razmišljajo preveč o zničanju stroška na posamezen lead.

Največji izziv je dokazovanje ROI

inbound-najvec-ji-izziv.1455875858.jpg.e.960px.jpg

Prikaz povratka v marketinške investicije je za marketingarje največja težava. Neposredno z njo je povezan drugi izziv. Tisti, ki znajo dokazati ROI, imajo možnost zvišanja budgetov. Poročilo kaže, da inbound prinaša višji ROI za vse vrste podjetij. Se pa tu seveda postavi vprašanje - ali je razlika v povratku investicije res tako velika ali je razlog dejstvo, da je inbound marketing spletna strategija. In na spletu vložek lažje merimo kot pri na primer tiskanem oglasu ali jumbo plakatu.

Najboljši marketingarji uporabljajo marketing automation

Raziskava je pokazala, da najuspešnejši med vprašanimi uporabljajo sistem marketinške avtomatizacije. Ta jim je v letošnjem letu tudi pomagal zagotoviti višje budgete. Ni presenetljivo, da so najboljši tudi bolj vpeti v prodajne procese in nakup tehnoloških rešitev za prodajo.

Želite vedeti, kako pogosto spremljajo analitiko najboljši?

Obiščite Madwise blog.

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...