FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Dobra vsebina prinaša prodajne rezultate

Čas branja: 1 min
10.02.2016  22:36
Dobra vsebina prinaša prodajne rezultate

Lead nurturing program vsebine ne sestavlja skupaj naključno. Ko vemo, kaj želimo z njim doseči in dobro poznamo svoje kupce, se lahko lotimo priprave vsebine, ki bo odgovorila na njihove izzive in pomisleke - nam pa pomagala k boljšim prodajnim rezultatom.

Za napredovanje po svoji nakupni poti ljudje potrebujejo odgovore na svoja vprašanja. Potrebujejo nekoga, ki bo odpravil problem, s katerim se trenutno ukvarjajo in jim pomagal naprej.

Ta nekdo ste s pravimi vsebinami lahko vi. In to ne pomeni le kakovostnega pisanja. Slednje je sicer nadvse zaželeno, prav tako slovnica in vse potrebne vejice, prosim lepo.

A za kakovostno vsebino je ključna vrednost, ki jo prinaša bralcu. Do nje se bo najlažje prebil skozi logično strukturo, informativno sliko in tekoče pisano besedo, a če mu odgovorite na vprašanje, je pripravljen spregledai tudi kakšno manjkajoče ločilo.

Za kakovostno vsebino je ključna vrednost, ki jo prinaša bralcu.

Kakovostna vsebina torej ni namenjena vam. Ne glede na to, kako resno podjetje ter iz kako zahtevne panoge ste. Kakovostna vsebina ni blog zapis, ki ga imate v planu ta teden. Kakovostna vsebina je zapis, e-knjiga, video, članek, infografika ali kateri koli drugi format, ki pomaga vašemu kupcu razumeti:

  • kako se lotiti svojega izziva,

  • kako razložiti drugim (odločevalcem), da je njegova odločitev dobra,

  • kakšne možnosti ima na voljo in kaj mu prinašajo in

  • kako drugi ljudje rešujejo tovrstne izzive.

Kaj je lahko vsebina?

Si vsebino predstavljate kot 50-stransko e-knjigo, ki bi jo bilo fino imeti, a žal nimate resursov, da se je lotite?

V svetu neprestanega boja za pozornost kupca je dobra vsebina lahko bistveno krajša. Dvostranska študija primera je najbrž ravno dovolj, da potencialnemu kupcu skozi njegovo perspektivo razložite prednosti, ki jih prinaša delo z vami. Blog zapis je lahko izčrpen ali pa le simpatičen povzetek dogajanja na svetovnih trgih. Svojo zgodbo lahko podate v simpatičnem animiranem videu, (interaktivni) infografiki ali enem facebook zapisu. Tudi tvit je vsebina. Kar nekaj idej z analizo njihove učinkovitosti je zbranih ...

Za ogled raznolikih formatov vsebinskega marketinga, vlogo e-maila ter zgodbe pri višji prodaji, obiščite [madwise.si]

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...