FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Kako uporabnikovo pozornost pretvoriti v uspešno konverzijo

Čas branja: 2 min
05.02.2016  15:32
Konec lanskega leta sem s strani Društva za marketing dobil izziv - v sedmih (7!) minutah predstaviti uporabno marketinško orodje, ki ne zahteva dolgih mesecev procesov in usklajevanja, ampak ga lahko marketingarji uporabimo že jutri.
Kako uporabnikovo pozornost pretvoriti v uspešno konverzijo
Avtor: Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

Pri takšnem orodju je gotovo fino, da se tudi rezultati kmalu vidijo. Izbira je bila na dlani:

Pametna pristajalna stran

Ne poznam podjetja, ki ne bi želelo prodajnega lijaka polniti z vedno novimi kontakti. Vemo, da smo ljudje svoje nakupne poti preselili na splet in da se skoraj nič ne zgodi brez iskanja in primerjanja na Googlu in pogovora s prijatelji na Facebooku. V medmrežju je poslovnih priložnosti cel kup in pristajalna stran je orodje za njihovo zbiranje. Če jih znamo prepričati.

Na spletu nas bombardira ogromno informacij

Kar predstavljajte si svojo potencialno stranko. Doma pripravlja večerjo, z enim očesom spremlja dogajanje na televiziji, z drugim preverja e-maile na telefonu. V službi oceni, da si zasluži malo premora in pregleda smučarsko ponudbo za naslednji vikend. V avtu se po polžje premika po Celovški in na vsakem semaforju malce preveri, kaj se dogaja. Kdo kaj lajka, tvita, komentira ....

In v vsem tem navideznem kaosu je videla vaš oglas. Ne samo to, ponujal je točno to, kar jo je zanimalo. Ob kliku se znajde na vaši pristajalni strani. "Samo" korak vas loči od novega kontakta. Temu koraku se splača posvetiti.

Naloga pristajalne strani je ena sama - zbiranje novih kontaktov. Te lahko nabiramo z velikimi budgeti za oglaševanje ali pa se odločimo izboljšati konverzije. Slednja metoda je cenejša - pa tudi bolj kakovostne ljudi vam lahko pripelje. Kako se je lotiti?

5 nasvetov za boljšo pristajalno stran

1. Zakaj ste ravno vi prava izbira?

Jasno povejte obiskovalcu, kaj mu ponujate. Katero težavo mu boste rešili? Zakaj ste boljši od ostalih?

2. Kaj ponujate v zameno za podatke?

Osebni podatki so danes dragocena valuta. Kaj boste ponudili obiskovalcu, da se mu bo zdelo vredno pustiti svoj e-mail? Prepričajte ga, da je menjava poštena.

3. Načrtujte in merite

Pristajalne strani (kot vsa spletna orodja) omogočajo merjenje in izboljševanje. Je vaš obrazec predolg? Bi lahko napisali boljši nagovor? Izmerite.

4. Zbirajte podatke

A mislite na obiskovalca, ki nima neomejene količine časa in volje. Razmislite o svojem prodajnem procesu in za boljšo konverzijo poverite le podatke, ki jih nujno potrebujete. Ostalo boste že dopolnili kasneje.

5. Uporabljajte izjave zadovoljnih uporabnikov

Vaši obiskovalci ne želijo biti poskusni zajčki. Uporabite izjave zadovoljnih strank, in jih prepričajte, da svoje podatke dajejo v zameno za preizkušeno stvar.

BONUS: Izpolnite pričakovanja

Ponudba na oglasu naj se ujema s ponudbo na pristajalni strani. In ponujeno tudi dostavite. Če si vas potencialne stranke zapomnijo po izpolnjevanju in preseganju pričakovanj, ste na dobri poti.

Celotno predstavitev si lahko ogledate tukaj.

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...