FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

E-mail marketing: kaj smo se naučili v 6 mesecih

Čas branja: 2 min
14.01.2016  15:41
E-mail marketing: kaj smo se naučili v 6 mesecih

Z naročnikom izvajamo lead nurturing program. Pričeli smo pred dobrimi šestimi meseci in prodajni rezultati so že tu. Zadeva gre po po planu. Zagotavljanje pravih vsebin ob pravem času za kupce omogoča marketinška avtomatizacija, zelo močno komunikacijsko orodje s potencialnimi naročniki pa je e-mail.

Kot mnogo digitalnih aktivnosti ima tudi e-mail marketing tak malce lahkoten prizvok. Narediš predloge, spišeš tekste in pošlješ na bazo kontaktov. Če več ljudi odpre sporočilo, bo po verjetnostnem računu tudi več ljudi kliknilo in na koncu kupilo.

Enostavno, kajne?

Na 'papirju' že, a praktičnega znanja pa je težko preveč.

Prvih 6 mesecev programa je za nami in z našimi potencialnimi kupci komuniciramo vedno bolj učinkovito. Številke to potrjujejo. Kako pa smo dosegli izboljšave in kaj smo se ob tem naučili?

1. Testiraj predloge

V fazi načrtovanja smo podrobno odgovorili na vprašanje, kakšne informacije naše potencialne stranke potrebujejo. Obenem pa smo vedeli, da čisto vseh podatkov o njihovem obnašanju na spletu še nimamo. Te nam lahko dajo le obiskovalci sami in že v samem začetku smo predvideli možnosti A/B/n testiranj med projektom. Na ta način smo lahko izboljšali odpiranja in konverzije. A več o tem kasneje.

Pripravili smo torej 4 različne e-mail predloge, ki pokrijejo večino komunikacijskih zahtev. Komunikacijskih, kaj pa tehničnih?

E-poštnih odjemalcev je veliko. V bazi leadov, ki jih nagovarjamo v našem lead nurturing projektu, je Gmail daleč najpogostejši, sledi mu Apple mail, imamo uporabnike različnih serij Outlooka .. in ne smemo pozabiti mobilnih različic. Kako se naše predloge prikazujejo na posameznih mobilnih napravah? Danes je več kot polovica e-mailov odprtih na pametnih telefonih.

Za preverjanje in izboljševanje predlog smo uporabili Email On Acid. Spletno orodje izgled in delovanje predloge testira v 45 e-mail klientih in na uporabniku (oblikovalcu, programerju, marketingarju, ... ) prijazen način izpostavi morebitne pomanjkljivosti. Testiranje s tovrstnimi orodji je prej neusmiljeno - a izjemno koristno. Denimo Outlook ima precej samosvoja pravila prikaza sporočila in če jih ne upoštevamo, se lahko zgodi, da ciljna publika vsebinsko sicer odličnih sporočil sploh ne bo nikoli (prav dobro) videla.

2. Testiraj vsebino

Tehnično neprekosljivo delujoče predloge so bile zagotovljene. Katere pa najbolje delujejo pri prejemnikih? Je boljše lepo oblikovano sporočilo ali samo goli tekst? Je bolje klikan modri ali zeleni gumb? Sploh potrebujemo gumbe?

Sedaj govorimo o pravem A/B/n testiranju. E-maile smo pripravili v več različicah in ugotovili:

● da naši bralci raje klikajo tekstovne povezave kot gumbe,

● da imajo v splošnejših (top-of-the-funnel) sporočilih rajši obliko in slike, medtem ko

● jih kasneje v prodajnem lijaku bolj pritegnejo personalizirana tekstovna sporočila.

Gotovo ni presenečenje, da naše potencialne stranke raje odpirajo tiste e-maile, ki v Zadevi naslavljajo njihove težave, skrbi in rešitve zanje - za razliko od produktno usmerjenih Zadev. Je pa zanimivo, da popularni naslovi tipa 5 nasvetov za ... na našo bazo ne naredijo posebnega vtisa.

Nekatere ugotovitve niso presenečenje, a imajo veliko vrednost. Če jih ne bi testirali, bi vse ostalo na ravni predvidevanj. In za ta že vemo, da ne vodijo k zmagam.

3. Segmentiraj - ko ima to smisel

Sporočila, pripravljena za posamezne segmente, funkcionirajo bolje od splošnih, ki nagovarjajo vse in nikogar.

Da, to pomeni več dela. Pomeni več razmišljanja, predvidevanja in več vprašanj tipa: "kaj pa bralec stori potem?" in "Zakaj bi sploh kaj storil?"

Strategija lead nurturing kampanje je bila pripravljena na podlagi raziskave trga in z mislijo na vrednost za bralca. Pri snovanju pa smo si vzeli dovolj časa tudi za vprašanji: "Kaj lahko mi izvemo o bralcih?" in "Kako nam bo ta podatek koristil?"

Zakaj sta ti dve vprašanji pomembni in kako se 6-mesečni projekt pozna pri dobri vsebini in optimizaciji, preberite na Madwise blogu.

Saso-Palcic.1447927831.jpg.n.720px.jpg
Avtor: Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...