FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu

Čas branja: 2 min
08.01.2016  14:02
O spremenjenih nakupnih poteh tvitajo že vrabčki in na spletu nove leade pridobiva vedno več podjetij.
10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu
Kupec je na spletu. Odkrivanje novih priložnosti za komunikacijo z njim je nadvse zanimiva in zabavna naloga. Do cilja pa vam ni treba iti vedno po najdaljši poti. Splača se pogledati, kaj so drugi že naredili in graditi od tam naprej.

Kampanje in aktivnosti se nekoliko razlikujejo glede na specifike nakupnih procesov ciljne publike. Za prodajo pralnih strojev bo podjetje uporabilo drugačne nagovore in metrike kot recimo za prodajo programske opreme za prodajo na terenu. V prvem primeru je motiv za kontakt lahko bon s popustom, ki traja le do nedelje, v drugem pa brezplačna uporaba demo verzije produkta za cel mesec. V obeh primerih je cilj zainteresiran (kakovosten) kontakt.

Nekatera podjetja že dolgo uporabljajo splet za pridobivanje leadov. Za njihov današnji uspeh je zaslužen fokus na (digitalnega) kupca in pogum za preizkušanje ter uvajanje novosti. Uvedba spleta kot prodajnega kanala to nedvomno je. Oziroma pred leti je bila. Na svoji drzni poti so si privoščila tudi napake in neuspehe, ki so del vsake krivulje učenja. Vseeno pa mislim, da ni treba prav vsega preizkušati na lastni koži. Kuhalna plošča štedilnika je vroča in čistilo za odtoke ni užitno.

Kakšnih modrosti pa se lahko naučimo od izkušenih prodajnikov na spletu? Spodaj je zbranih 10 najpogostejših napak, ki vam jih res ni treba ponavljati:

1. Sporočilo, ki ne nagovarja ciljne publike

Pojav ni lasten le spletni komunikaciji. Generična sporočila, usmerjena na produkte in podjetja so povsod okrog nas.

"Naš XYZ ima 34 vrhunskih funkcionalnosti, pravkar pa naša ekipa razvija še 3 nove."

"V našem podjetju že pol stoletja ponujamo kakovostne sistemske rešitve za obladovanje proizvodnih procesov."

Tretji primer najdite sami. Vsebuje naj čimveč podrobnosti, ki nikakor ne smejo govoriti o prednostih in vrednosti za kupca.

Današnji spletni kupec ima premalo časa za vsa sporočila, ki mu želijo nekaj prodati. Opravite domačo nalogo in ga spoznajte. Nagovorite ga v njegovem jeziku in si zagotovite, da vas bo opazil v množici.

2. Predpostavljanje, da vas poznajo tako dobro, kot se sami

Z vašo dejavnostjo se ukvarjate najmanj 8 ur na dan, realno pa še kakšno več. Poznate lastne procese in veste, koliko truda ste vložili v produkt in posamezno zmogljivost. Veste natančno, kako deluje in povsem logično vam je, da vedo tudi drugi. Saj je vendar tako fantastičen, da skoraj ne potrebuje besed.

V vašo odličnost ne dvomim, vendar to ni miselni okvir, ki bo prinesel rezultate. Izhajajte iz kupca, ki ima premalo časa, da bi se podrobno ukvarjal z vami (in dovolj denarja, da bo nekoč tudi kupil). Predstavite vašo ponudbo na zanimiv način, ki ne potrebuje uvodne ure razlage. Če boste opravili svojo nalogo, vam bo kupec dal dovolj možnosti za podrobne informacije. Še prosil vas bo za njih.

3. Predpostavljanje, da vam želijo dati kontakt

Digitalni kupec vas bo z veseljem naučil, da na spletu ni prostora za ugibanje in predpostavljanje. Sem spada tudi vse prepogosto prepričanje, da si potencialna stranka na začetku (ali na sredini) svoje nakupne poti želi pustiti svoj kontakt takoj, ko prileti na vašo pristajano stran.

Vaše delo ni zaključeno, šele na polovici ste. Obiskovalcu oziroma obiskovalki pristajalne strani morate dati dober razlog, zakaj bi vam pustila svoje podatke. Kaj bo dobila v zameno? Se ji bo splačalo prejemati še vaše e-novice? Priznajte, v neko bazo jo boste zagotovo dali.

bigstock-Businessman-slipped-on-a-banan-102920453.1452255619.jpg.e.720px.jpg

4. Nejasen Call-To-Action (CTA)

Obiskovalcu ste jasno in glasno razložili, kaj bo dobil, če klikne ... kaj že?

Nikoli ne pozabite, da vam je digitalni kupec pripravljen nameniti le omejeno količino časa. Obseg njegove potrpežljivosti na spletu naj bi bil celih 7 sekund. Ne sklepajte, da bo želel ugotavljati, kaj mora narediti. Vaša pristajalna stran naj brez ovinkarjenja pove, kaj mora potencialni kupec narediti.

5. Čisto preveč vprašanj

Zajemanje kontakta je ponavadi v obliki obrazca.

"Izpolnite samo teh 34 polj in poslali vam bomo štiristransko brošuro našega produkta."

Ne bo šlo.

Z vsakim dodatnim poljem se verjetnost klika na gumb Prenesi, Oddaj ali Pridobite svoj izvod vodiča do prekrasne postave zmanjšuje. Ocenite, katere informacije nujno potrebujete v tej začetni fazi in se omejite le nanje. Za dodatna vprašanja boste še imeli priložnost.

Preberite vseh 10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu >>

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...