FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Kako marketinška avtomatizacija reši vaše poslovne izzive?

Čas branja: 3 min
14.12.2015  11:35
Večje, kot je podjetje in več kot ima kontaktov, težje je vzdrževati oseben stik s prav vsakim.
Kako marketinška avtomatizacija reši vaše poslovne izzive?
Za učinkovit marketing Outlook organizacija in Excel seznami niso več dovolj.

- Imate celo vrsto kontaktov, a se to ne pozna pri prodaji?

- So vaši prodajniki preklicali že vse in ne vedo, kaj naj sedaj počnejo z njimi?

- Imate občutek, da bi lahko naredili več, pa ne veste, kako?

Na te izzive odgovori marketinška avtomatizacija in omogoči želeno višjo prodajo.

Večje, kot je podjetje in več kot ima kontaktov, težje je vzdrževati oseben stik s prav vsakim. Obenem pa v današnjem digitalnem svetu kupec prav to pričakuje. Kupil bo od nekoga, ki razume njegove potrebe in želje in mu zna priskočiti na pomoč, ko jo potrebuje. Moč odločanja je v njegovih rokah.

Za učinkovit marketing Outlook organizacija in Excel seznami niso več dovolj. Saj niti niso bili narejeni za zahtevno nalogo razumeti kupca in mu biti na voljo prav zdaj. Seveda lahko najamete celo skupino marketinških strokovnjakov, ki bodo zagotovili osebno komunikacijo in prilagodili vsak drobec vsebin. A boste trčili ob izziv stroškovne učinkovitosti.

Želite pa si novih in zadovoljnih strank. Prav tu vskoči marketing automation.

Kaj sploh je marketing automation?

Definicij je veliko in najbolje bom povedal, če si kar sposodim eno ali dve:

Marketing automation je tehnologija, ki poenostavlja, avtomatizira in meri učinkovitost marektinških nalog in procesov. Z njeno pomočjo lahko podjetje zviša operativno učinkovitost in hitreje dosega poslovno rast. - Marketo

Marketing automation je podkategorija upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki se osredotoča na definiranje, načrtovanje, segmentacijo in merjenje marketinških kampanj. Uporaba marketing automation orodja prinaša večjo učinkovitost pri izvedbi procesov, ki so bili prej izvedeni ročno in omogoča uvedbo novih. - Marketing Automation Times

Gre torej za spletno orodje, ki avtomatizira obstoječe (ali vsaj predhodno definirane) marketinške procese. Procese, ki nove leade za roko peljejo po nakupni poti do zaključka.

Marketinška avtomatizacija automation priskoči na pomoč pri negovanju leadov (lead nurturing). Podjetjem omogoča, da svojim potencialnim strankam dostavljajo personalizirano vsebino. Ta obiskovalca izobražuje in obenem gradi zaupanje in kredibilnost podjetja. In rezultira v nakupu. S primerno vsebino ob pravem času lahko skrbi tudi za zadovoljstvo obstoječih strank.

Kako avtomatizacija zagotavlja osebno izkušnjo?

Tehnologija je za marketing fantastična zadeva. S premikom več kot 70% nakupne poti na splet so nam potrošniki dali tudi možnost, da jih učinkovito naslavljamo.

Sistem obiskovalcu vaše spletne strani podeli piškotek, tako kot na primer Google analitika. S piškotkom spremlja njegove digitalne aktivnosti. A zares spozna ga šele takrat, ko vam pusti e-mail naslov. Zato marketing automation ponavadi hodi z roko v roki z inbound marketingom, vsebinskim marketingom in sorodnimi koncepti. Za prenos kakovostne vsebine vam obiskovalec pusti svoj email - in potem ga imate. Boštjan Novak je.

Sedaj veste, kaj je počel in kaj počne na naši spletni strani, katere e-maile je odprl, na katere povezave je kliknil in kaj je storil potem. Oziroma česa ni. Veste, da je sodeloval tudi v vaši Facebook nagradni igri in da spremlja vaš profil na Twitter-ju. Veste, da do naše spletne strani dostopa prek Samsung S4 telefona in Asus ZenPad tablice.

Kako pa marketinška avtomatizacija prinaša poslovni uspeh?

Osreči prodajo s kakovostnimi kontakti

S uporabo sistema prodajnik ve, da si je Boštjan že 4x ogledal njihov produkt in prenesel vso dokumentacijo, ki jo je našel na spletni strani. Preden ga pokliče, lahko pripravi ponudbo, pisano Boštjanu na kožo. In njegovo ime je dobil na mizo šele, ko je bil kolega v marketingu prepričan, da je Boštjan resnično zainteresiran.

Marketinška avtomatizacija tako prodaji zagotavlja uporabne in vredne informacije o potencialni stranki. Obenem pa s kvalifikacijo leadov poskrbi, da je dragoceni čas prodaje namenjen le tistim najbolj "vročim".

Osreči vodstvo z višjo prodajo

Negovanje leadov z marketing automation sistemom prinaša višje vrednosti posla s krajšimi nakupnimi procesi. Obenem sistem združuje funkcionalnosti kar nekaj rešitev, ki jih je morda marketing do sedaj uporabljal. Centralizacija in boljši nadzor nad stroški sta dobrodošla.

Marketing automation omogoča merjenje poslovnih rezultatov marketinga. Ali z drugimi besedami, enostavno in transparentno lahko merimo, koliko € nam prinese vložek v marketinške aktivnosti.

Marketing automation dela, če marketing dela

Prednosti je torej kar nekaj. Možnosti povečanja poslovanje tudi. A ne pozabite - marketing automation ne bo delal marketinga namesto vas. Nihče (in nič) ga ne bo. Pomaga pa vam avtomatizirati delujoče procese in prihrani marsikatero uro časa. V procesu negovanja leadov pa vam omogoča, da Boštjanu dostavite ravno tisto vsebino, ki jo potrebuje. Tako je stopnja konverzije bistveno večja in zgodi se vsa sreča, o kateri sem govoril zgoraj.

Če v začetku namenite dovolj časa za izbor pravega orodja za automatizacijo (takega, ki pokriva vaš prodajni proces) in namenite dovolj resursov za pametno uvedbo in upravljanje, ste na pravi poti k zavidljivim prodajnim rezultatom.

Saso-Palcic.1447927831.jpg.n.720px.jpg
Avtor: Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...