FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Kako z marketingom praznimo zaloge

Čas branja: 2 min
01.12.2015  15:34
iStyle, razprodaja zaloge in 136 tisoč razlogov za zadovoljstvo
Kako z marketingom praznimo zaloge
Pametno načrtovanje, osredotočenost na kupca, optimizacija ter dobra ponudba so v dveh tednih spraznili zaloge.

V svetu elektronike čas teče (še) hitreje. Novi modeli, dodaten giga RAM-a, nova grafika ... performansi se izboljšujejo, zahteve kupcev so visoke. V praksi pa to velikokrat pomeni, da lanskoletni kosi računalniške opreme ostajajo v skladišču in povzročajo neželene stroške. iStyle je k nam pristopil prav s tem izzivom.

iStyle je prepoznal vlogo spleta pri ustvarjanju zanimanja ter tudi prodaje. Sodelovanja smo se lotili s ciljem prodati 50 računalnikov, ki so ostali na zalogi. Konkretno zastavljen cilj.

Pred začetkom kampanje smo si z vodstvom vzeli čas za razumevanje njihovih prodajnih procesov - tako online kot offline. S pomočjo podatkov iz analitike in izkušenj naročnika smo definirali ciljne profile oziroma persone, ki jih naslavljamo.

Razumevanje nakupne poti

Z poznavanjem ciljnih person smo razumeli, kje se ti ljudje gibljejo na spletu. Razumevanje nakupne poti je bila podlaga za izbor najbolj učinkovitih orodij.

Izbor digitalnih orodij

Odločili smo se za uporabo Google prikaznega in iskalnega omrežja, Gmail Sponsored Promotions ter Facebook mreže. Izdelali smo pristajalno stran ter več verzij posameznega oglasa oz. komunikacijskih materialov. Pomemben del je analitika, saj je razumljiv in uporaben reporting ključ do optimiziranja in razumevanja, kaj se s kupci in vloženimi sredstvi dogaja.

Izvedba

Pripravili smo ciljane oglase z jasno in enostavno ponudbo, ki je obiskovalca vodila na konverzijsko optimizirane pristajalne strani. Za naše kupce je značilno, da opravijo velik del nakupne poti na spletu. Raziskujejo, primerjajo cene, performanse in dostopnost v varnem zavetju svojih računalnikov, tablic in telefonov, vendar tam ne kupujejo. Svojo novo igračko želijo videti in tako se velika večina nakupov zgodi offline, v trgovini.

Tako je bil cilj oglasov predvsem pripeljati kupca na naročnikovo stran, kjer je lahko izvedel več o akciji in se prijavil na novice. Obenem pa smo mu podelili piškotke, ki omogočajo ponovno oglaševanje. Zmogljivosti digitalnega marketinga so navdušujoče.

Spremljanje celotne nakupne poti

Ker naši kupci v veliki meri ne zaključujejo nakupa na spletu, tudi mi nismo končali tam.

Z naročnikom smo zasnovali enostavno beleženje obnašanja in preferenc strank. Ob nakupu računalnika jih je prijazen prodajalec poprosil, da mu odgovorijo na kratek vprašalnik, na podlagi česa so se odločili za nakup. Na ta način smo povezali obnašanje na celotni nakupni poti in obenem pridobili kakovostne informacije za naročnikove prihodnje prodajne aktivnosti.

Rezultati

Pametno načrtovanje, osredotočenost na kupca, optimizacija ter dobra ponudba so v dveh tednih spletnega nastopa rezultirali v:

- prodaji 150 računalnikov (spomnimo se, cilj je bil 50)

- praznenju skladišča ne le v Ljubljani, temveč tudi v Mariboru

- prihodku 136.495,90 EUR za naročnika.

Mitja Rep, izvršni regijski direktor iStyle je ob zaključku kampanje povedal: "Rezultati kampanje so nas navdušili. V samo dveh tednih smo spraznili skladišča in pridobili celo vrsto novih strank. Madwise performance je presegel pričakovanja."

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Z izpolnitvijo obrazca se strinjate s pogoji uporabe.

Saso-Palcic.1447927831.jpg.n.720px.jpg
Avtor: Sašo Palčič, direkto agencije Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...