FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Madwisepro

Osredotočeni na digitalnega kupca.

Ste pripravljeni na marketinško avtomatizacijo?

Čas branja: 1 min
19.11.2015  12:03
Marketinška avtomatizacija prinaša 50% več leadov ob za 33% nižjih stroških
Ste pripravljeni na marketinško avtomatizacijo?

business-people-teamwork.1447927634.jpg.n.960px.jpg
V poslovnih krogih se že nekaj časa govori o marketinški avtomatizaciji. Tehnologija spremlja vaše obiskovalce na spletu in jim dostavlja relevantno in personalizirano vsebino, ki jo potrebujejo v posamezni fazi nakupnega procesa. S ciljano vsebino in načrtovanim komuniciranjem konvertira leade v stranke. In obstoječim strankam pomaga prodati več.

Marketinška avtomatizacija prinaša 50% več leadov ob za 33% nižjih stroških je podatek, ki ga je objavil Hubspot in je prepričal mnoge.

Vsaka uvedba nove tehnologije zahteva nek vložek. Tako finančni kot časovni. Pametna priprava na projekt omogoča visok ROI. Kakšni so dobri temelji za dosego zgornjih odstotkov?

Koliko potencialnih kupcev imate?

Marketinška avtomatizacija najhitreje pokaže svojo vrednost pri velikih številkah. Ročno obvladovanje obsežnih baz hitro postane tudi obsežna investicija. Brez pomoči tehnologije težko vemo za vsakega posameznika, kje v nakupnem procesu se nahaja. Kaj šele, da bi zmogli ustrezno reagirati in ga ustrezno nagovoriti vsakič, ko išče odgovore spletu.

Sistem omogoči, da se prodaja ukvarja le z najbolj zainteresiranimi potencialnimi kupci. Že prihranki s tega naslova so lahko občutni.

Imate strategijo?

Avtomatizirajo se lahko procesi, ki že obstajajo - vsaj na papirju. Še bolje pa tisti, ki so preizkušeni v praksi. Prav tako kot CRM in ERP sistemi tudi marketinška avtomatizacija potrebuje plan - in osebo, ki ga bo izvedla.

Na trgu obstaja skoraj 300 sistemov marketinške avtomatizacije. Vsak ima malce drugačne zmogljivosti, drugačne zmožnosti integracije in uporabniški vmesnik. Marketinška strategija bo omogočila izbor najboljšega sistema za vaše poslovanje.

Kako dolg je vaš prodajni proces?

Daljši prodajni procesi in višje nakupne vrednosti so velikokrat značilnosti podjetij, ki so z MA sistemom dosegla najbolj navdušujoče rezultate. Značilnosti B2B podjetij torej.

Pri izdelkih in storitvah, ki predstavljajo investicijo in se o njej odloča več ljudi, nakupna pot pač traja dlje. Ti ljudje potrebujejo več informacij (na različnih nivojih) in bolje tesne odnose s ponudnikom. In ti leadi potrebujejo nego. In MA sistem se tu pokaže v vsej svoji veličini - dostavlja prave vsebine pravim ljudem ob pravem času - in konvertira.

Investicija v sistem marketinške avtomatizacije nikakor ni primerna le za velika podjetja z astronomskimi številkami v bilancah. Potrebuje pa razmislek - ko veste, kaj želite z njo doseči, ste na odlični poti. Ko se vaš prodajni proces ujema z nakupno potjo vašega kupca, pa doseganje obljubljenih 50% več leadov ni več daleč.

Saso-Palcic.1447927831.jpg.n.720px.jpg
Avtor: Sašo Palčič, direkto agencije Madwise

PRO
Članki
Članki Je vaš digitalni marketing učinkovit? Ste prepričani?

Število kanalov, kjer danes lahko komuniciramo s kupci, je ogromno in vsak dan še malce zraste. Vlagate čas in denar v digitalni...

PRO
Članki
Članki Zgodba o uspehu ali kako je Estetika Nobilis presegla prodajni plan

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo...

PRO
Članki
Članki Vloga uporabniške izkušnje pri doseganju poslovnih ciljev

Danes, ko se je nakupna pot potrošnikov preselila na splet, ta igra ključno vlogo pri realizaciji poslovnih ciljev. Podjetja, ki to vedo...

PRO
Članki
Članki Zakaj se prenova spletne strani splača?

Bi kupili pri mehaniku, čigar avto in njegovo pokašljevanje lahko slišite že izza ovinka? Kaj pa zaupali svetovalcu finančne hiše, ki...

PRO
Članki
Članki Facebook podjetjem ponuja možnost nudenja boljše uporabniške izkušnje

Aprila 2016 je Facebook objavil novo zmogljivost. Sedaj vsakomur omogoča izgradnjo lastnega Messenger bota - digitalnega pomočnika, ki...

PRO
Članki
Članki Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov,...