FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Hoferpro

Več kot fer

Kako zagotoviti najvišjo kakovost po najbolj ugodni ceni?

Čas branja: 3 min
28.10.2016  14:45
V množici izdelkov na trgovskih policah se potrošnik za nakup vse bolj odloča na osnovi poznavanja ali uveljavljenosti blagovnih znamk. Na potrošnike poleg cene in kakovosti izdelka vpliva tudi prepoznavnost blagovne znamke. Prav slednje omogočajo razlikovanje oziroma prepoznavnost blaga oziroma storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega in imajo tako bistven vpliv na konkurenčnost.
Kako zagotoviti najvišjo kakovost po najbolj ugodni ceni?

Z blagovno znamko njeni ustvarjalci apelirajo na čustva, želje in potrebe potrošnika ter si z njo pridobivajo močnejšo zvestobo kupcev. Kljub množici ponudbe kupci običajno razvijejo intenzivno čustveno navezanost le do nekaterih blagovnih znamk. Pri tem njihovi ustvarjalci delajo na tem, da potrošniki blagovne znamke ne dojemajo kot oblike, ki ustvarja denar, ampak kot izkušnjo, ki bogati življenje.

Prepoznavnost kot varnost za kupca

Da bi bila trgovska znamka uspešna, jo je treba skrbno načrtovati, stalno razvijati in vanjo vlagati. Tega se zavedajo tudi pri Hoferju, kjer prisegajo na močne in neodvisne lastne blagovne znamke. Te predstavljajo več kot 90 odstotkov njihove stalne ponudbe. »Če za proizvodnjo izdelka pod našo blagovno znamko poskrbimo sami, nam zanj ni treba plačati višje cene, ki bi jo odšteli za primerljiv izdelek kakšne druge uveljavljene blagovne znamke, s tem pa jo po bolj ugodni ceni lahko ponudimo kupcu,« poudarjajo pri Hoferju.

Posamezne zahteve glede kakovosti lastnih blagovnih znamk tako določajo sami, zato lahko kupcem zagotovijo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. To potrjujejo tudi neodvisne potrošniške organizacije, saj izdelki iz njihove stalne ponudbe na preverjanjih kakovosti oziroma neodvisnih primerjalnih testih redno zasedajo prva mesta. Nagrajene izdelke označujejo z oznako Dokazana kakovost.

Blagovna znamka vsebuje ime (brand name), ki gre dobro v uho, prepoznavni vidni del (brand mark) v obliki simbola, njegove barve, oblike črk oziroma celotnega dizajna, ter zaščitnega znaka (trade mark), ki pomeni zakonsko zaščito oziroma pravice lastnika do nje pred zlorabo. Potrošniku blagovna znamka prinaša vrsto prednosti, ki se odražajo v prihranku časa pri izbiri pa tudi varnosti, saj vedo, kaj lahko pričakujejo od določenega izdelka. Na ta način se zmanjša njegovo tveganje ob nakupu, saj blagovna znamka zagotavlja konstantno oziroma poznano raven kakovosti izdelka oziroma storitve.

Kakovost iz Slovenije

Ena osrednjih Hoferjevih vrednot poleg zagotavljanja najvišje kakovosti po najnižjih cenah je kupcu ponudili tisto, po čemer povprašuje. V preteklih letih je bilo mogoče med slovenskimi potrošniki zaznati porast povpraševanja po lokalno pridelanih izdelkih, zato je bila želja po ustrezni izpostavitvi lokalnih izdelkov še toliko bolj močna. Slovenski izdelki so na policah trgovin Hofer zastopani v večini blagovnih skupin in predstavljajo velik del njihove stalne ponudbe. Označeni so z logotipom Kakovost iz Slovenije.

Trenutni delež z upoštevanjem sezonske ponudbe svežega sadja in zelenjave znaša blizu 25 odstotkov. V skupinah, kot so sveže meso (Okus podeželja), mleko (Milfina), kruh in jajca, pa je delež slovenskih izdelkov večinski. Na vse večje povpraševanje kupcev po slovenskih izdelkih odgovarjajo z nenehnim intenzivnim povečevanjem količin slovenskega sadja in zelenjave, raste pa tudi število slovenskih izdelkov v segmentu posebne ponudbe.

PRO
Članki
Članki Današnje odločitve za jutrišnji svet

Praznični december je pred vrati, v času veselega obdarovanja pa je pomembno, da osvetlimo tudi zgodbe, ki ne sijejo tako svetlo, ter...

PRO
Članki
Članki Spoznajte gobe, ki pomagajo preprečevati raka dojk

Koristne snovi v šampinjonih lahko zavirajo delovanje encima aromataza, ki vpliva na nastanek estrogenov in posledično na razvoj rakavih...

PRO
Članki
Članki Veganska hrana vse bolj navdušuje tudi vsejedce

Čeprav smo Slovenci praviloma zapriseženi mesojedci, je med nami čedalje več takih, ki se želijo vsaj občasno odpovedati izdelkom...

PRO
Članki
Članki Vsak četrti Slovenec kupuje v diskontih

Diskontne trgovine se od klasičnih nakupovalnih središč razlikujejo predvsem po tem, da imajo nižje cene. Zaradi tega so postajale...

PRO
Članki
Članki Veste, s katerimi vitamini boste tudi v vročini pokali od zdravja?

Če bomo zaužili dovolj vitamina C, bomo lažje prenašali vročino in preprečili bolezni, ki jih povzroča. Z vitaminom D bomo...

PRO
Članki
Članki Penina sredi poletja? Gotovo, le sveža in lahkotna naj bo

Ko poleti vročina popusti in se večer razvije v prijetno druženje z izbrano osebo ali družbo, se prileže kozarec kakovostne žlahtne...

PRO
Članki
Članki Kako s pomočjo kuhinje odgnati zdravnika?

Za zdrav obrok ni treba zapraviti veliko denarja in preveč komplicirati, tudi posebnih kuharskih veščin ter veliko časa ne zahteva.

PRO
Članki
Članki Do vitke postave z več gibanja ali z zdravim prehranjevanjem?

Prehranjevanje po zdravi pameti je najbolj prijazno do vitke postave in dobre fizične pripravljenosti, vse bolj pomembna pri tem pa sta...