FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Generalipro

Generali v kritja ŽZ dodaja bolezen COVID-19 in sporoča, kako urejati zavarovanja na daljavo

Čas branja: 3 min
02.04.2020  09:00
Na zavarovalnici priporočajo, da z obnovo zavarovanja ne čakate na potek obdobja za podaljšanje zavarovanja. Tako obnovo, podaljšanje zavarovanja, sklenitev novega kot tudi prijavo škode lahko že danes uredite na daljavo – po telefonu, spletu, elektronski pošti ali s pomočjo aplikacije Moj Generali.
Generali v kritja ŽZ dodaja bolezen COVID-19 in sporoča, kako urejati zavarovanja na daljavo
Foto: SharomovY

»Zaradi epidemije so naše poslovalnice zaprte, vendar vam kot vseživljenjski partner stojimo ob strani in vam omogočamo pomoč, svetovanje in sklepanje zavarovanj na daljavo,« so sporočili iz Generali zavarovalnice.

Dodani kritji v primeru okužbe z novim virusom

Generali strankam, ki imajo sklenjeno življenjsko zavarovanje z dobo trajanja več kot pet let, brezplačno razširja dodatni kritji na polici za primer hospitalizacije zaradi bolezni COVID-19 (za vsak dan hospitalizacije 25 evrov nadomestila, vendar največ za 100 dni) kot tudi v primeru morebitne smrti zavarovane osebe zaradi COVID-19 (dodatno izplačilo lahko znaša največ 25 tisoč evrov). Na vse police, ki izpolnjujejo pogoje, kot tudi na vse nove police je razširjeno kritje avtomatično dodano in se ne bo posebej vpisalo na ponudbe/police. S to odločitvijo želi Generali kot vseživljenjski partner pomagati svojim zavarovancem ter ponuditi večjo finančno varnost za njihove družine v primeru okužbe zavarovanca.

Z obnovo zavarovanja ne čakajte na potek – vse lahko uredite na daljavo

Pri Generaliju smo preverili, kako skleniti zavarovanje ali prijaviti škodo v času, ko so poslovalnice zaprte. Sporočajo, da tako obnovo ali podaljšanje zavarovanja, sklenitev novega zavarovanja in tudi prijavo škode pri njih lahko enostavno uredite na daljavo, brez obiska poslovalnice.

Zavarovanje lahko obnovite, podaljšate oziroma sklenete novo na daljavo tako, da:

  • svojega zastopnika pokličete po telefonu ali mu pišete po e-pošti;
  • pošljete elektronsko sporočilo na info.si@generali.com ali pokličite na 080 70 77.

Ko se boste z zastopnikom pogovorili glede zavarovanja, boste vse drugo uredili po e-pošti, plačilo pa izvedli varno prek spleta. Še preden pa pokličete zastopnika, preverite, ali imate morebiti dolgoročno ali permanentno zavarovanje, ki vam letos ne poteče. Če pri Generaliju še nimate svojega zastopnika, zastopnika v svojem kraju lahko poiščete na njihovi spletni strani.

Kako pa se na daljavo lahko prijavi morebitna škoda?

V trenutnih okoliščinah z vsako prijavo škode ni treba hiteti. Pri Generaliju je dovolj, da nastalo škodo fotografirate, prijavo pa uredite pozneje. Škodo lahko hitro in varno prijavite s pomočjo:

Za škode, nastale v domovih ali na objektih, pri Generaliju prosijo, da:

  • škodo dokumentirate, fotografirate, shranite poškodovane predmete;
  • opravite nujna popravila na objektih in škodo uveljavljate pozneje.

Če v zvezi s prijavo škode potrebujete pomoč, lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 70 77, in sicer od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.

Urejanje storitev zavarovanja Specialisti z asistenco

Storitve zavarovanja Specialisti z asistenco se urejajo iz Klicnega centra, kjer vam ponudijo vso pomoč in asistenčne storitve, ki jih prilagajajo trenutnim razmeram. Za vsa pojasnila pri uveljavljanju storitev so na voljo na:

  • elektronskem naslovu zdravje.si@generali.com;
  • brezplačni telefonski številki 080 81 10 (od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro).

Ko vložite zahtevo za zdravstveno storitev, vsakemu zavarovancu poiščejo najustreznejšo rešitev v trenutnih razmerah. Organizirajo videoposvet z zdravnikom ustrezne stroke, ki vam pomaga pri odpravljanju težave. Prav tako v primeru nujne pomoči poiščejo možno rešitev pri pogodbenih izvajalcih zavarovalnice. Svetujejo vam tudi pri ureditvi veljavnosti napotnice v javnem sistemu, na osnovi katere vas, takoj ko bo to mogoče, naročijo k ustreznemu specialistu v samoplačniški ambulanti in plačajo zdravstvene storitve.

»Ne glede na dane razmere pa naša prioriteta še naprej ostaja skrb za stranke in njihovo zadovoljstvo, zato se vsakodnevno trudimo izpolniti njihova pričakovanja,« so povzeli na zavarovalnici, strankam pa se zahvaljujejo za zaupanje in dobro sodelovanje.

Generali svetuje še, da njihove aktualne objave redno spremljate na www.generali.si in na njihovih družbenih omrežjih.