FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? FORDpro

Vem kaj hočem. Vozim Ford.

Najboljše poslikave vozil - inovativno do prepoznavnosti! (GALERIJA)

Čas branja: 2 min
17.07.2017  11:25
Oglaševanje na voznem parku je odlična možnost za povečanje prepoznavnosti podjetja
Najboljše poslikave vozil - inovativno do prepoznavnosti! (GALERIJA)

Če za svojo dejavnost uporabljate komercialno vozilo, zakaj ne bi na njem še oglaševali svojega podjetja? Uporaba manjših ali večjih dostavnih vozil v marketinške namene sicer ni novodobna zamisel – že več kot stoletje podjetja tudi prek poslikav svoje flote vozil opozarjajo nase in si povečujejo prepoznavnost.

Analiza ameriške analitične skupine Robinson, Yesawich & Pepperdine kaže, da si 75 odstotkov ljudi prvi vtis o podjetju ustvari prek oglaševanja na dostavnih vozilih, kar 91 odstotkov ljudi pa opazi oglaševalska sporočila na dostavnikih in si jih zapomni. Precej kupcev se o nakupnih korakih odloča tudi na podlagi vtisa, ki si ga o podjetju ustvarijo prek (vizualnih) sporočil na njihovem voznem parku.

S polepitvijo zunanjosti bo vaše vozilo postalo dinamičen in hitro prepoznaven oglas na štirih kolesih, ki vas bo spremljal vedno in povsod. V galeriji so primeri polepitev, ki jih lahko opazite na domačih cestah.

Polepljeno vozilo je glas, ki seže v deveto vas

Podjetje Gor kolesa je nosilec blagovne znamke Rog, ki ima močan položaj v kolesarstvu v regiji. Prvi predstavljeni produkt je legendarni pony, zložljivo mestno kolo, v katerem so uporabniki prepoznali zanesljivega in trendi sopotnika po mestu, kampu in še kje. Za letos načrtujejo prodajo nad tri tisoč koles, dolgoročno pa želijo blagovno znamko Rog razviti do stopnje, da bo omogočala trženje na več trgih držav EU in širše.

Podjetje pri svojem delu uporablja kombi ford transit, ki je kakovostno polepljen in oznamčen skladno s celostno grafično podobo. S tega vidika je Fordov kombi na prvem mestu uporaben kot učinkovito prevozno sredstvo za dostavo koles, obenem pa tudi za marketinške aktivnosti podjetja kot potujoči reklamni pano in zvest spremljevalec na dogodkih.

Kako zastonj do večje prepoznavnosti?

Vsaki stranki, ki se odloči za nakup Fordovega lahkega gospodarskega vozila (ponudbo si lahko ogledate na tej povezavi), ob nakupu ponudijo tudi možnost brezplačne polepitve vozila. V partnerstvu z vrhunskimi strokovnjaki za polepitev vozil iz podjetja Marking vam najprej izdelajo najboljši predlog polepitve vašega novega vozila, nato pa ga v najkrajšem času tudi strokovno izvedejo.

PRO
Članki
Članki 9 vrlin popolnega dostavnika

Ali ste pripravljeni svoj delovnik preživeti v neprijetnem in nevarnem okolju? Stavimo, da ne, vozniki dostavnih vozil pa pri tem niso...

PRO
Članki
Članki 7 nasvetov, kako zmanjšati stroške voznega parka

Stroške voznega parka lahko korenito znižate na več načinov, pomembno vlogo pa ima tudi tehnologija.

PRO
Članki
Članki 7 načel kakovostne dostave

Pravi kombi je danes veliko več kot le suhoparen prostor na štirih kolesih za prevoz ljudi in tovora, zato suvereno briše ločnico med...

PRO
Članki
Članki 5 stvari, ki jih potrebuje dober dostavnik

V svetu prevozov tovora so pravila drugačna kot pri osebnih avtih. Temeljno poslanstvo dostavnikov so prevozi čim večjih količin tovora...