FINANCEpro - Povezujemo oglaševalce s poslovno javnostjo. Kaj je to? Banka za podjetnikepro

Vsaka banka vam lahko posodi denar. Mi dajemo znanje, ki pomaga rasti.

Želite podatke o tekmecih ali zgolj potešiti radovednost? To vse (še) najdete v poslovnih bazah!

Čas branja: 4 min
23.08.2017  08:25
Informacija v današnjem poslovnem svetu pomeni konkurenčno prednost. Podjetniki, poglejte katere informacije še lahko izveste v poslovnih bazah in kako vam pomagajo pri poslovanju.
Želite podatke o tekmecih ali zgolj potešiti radovednost? To vse (še) najdete v poslovnih bazah!

S tekmovalnim poslovnim okoljem se podjetniki srečujejo vsak dan zato se trudijo najti in si zagotoviti še tako majhno prednost pred konkurenco. V tem globalnem in digitaliziranem poslovnem okolju konkurenčno prednost velikokrat predstavlja že informacija. Lahko je to informacija o spremembi na trgu, poslovnemu partnerju, kupcu in podobno. Za informacije, ki podjetniku lahko zagotovijo prednost pred konkurenti pa je velikokrat treba odpreti denarnico.

Za katere storitve se naj podjetnik odloči?

Med storitvami slovenskih poslovnih bazah za katere je treba odpreti denarnico se lahko podjetnik odloči za storitve kot so: bonitetno poročilo, analiza trga, lastniške povezave, storitev Kdo me gleda in objave dražb.

Bonitetno poročilo

Podjetnik, ki želi pridobiti dodatne informacije o poslovnem partnerju ali kupcu lahko naroči bonitetno poročilo. V bonitetnem poročilu je razkrito trenutno poslovanje poslovnega partnerja in poslovno zdravje podjetja. Finančni podatki in kazalniki so največkrat tudi grafično predstavljeni, da so razumljivi in omogočajo hitro odločanje.

V poročilu so navedeni osnovni podatki podjetja, finančni podatki in kazalniki, podatki o objavah sodišč, morebitnih blokiranih transakcijskih računih, tržne in registracijske informacije o podjetju, lastniška struktura in tudi sama bonitetna ocena izbrane bonitetne hiše.

V Sloveniji imajo podjetniki na voljo več bonitetnih hiš oziroma spletnih portalov, ki ponujajo bonitetna poročila. Med njimi Bisnode z orodjem iBON, bizi.si, Companywall in AJPES.

Analiza trga

Analiza trga vključuje analizo kupcev in analizo konkurentov. Kupce delimo na individualne in industrijske. V poslovnih bazah, ki ponujajo orodje analize trga bodo podjetniki lahko preverjali predvsem industrijske kupce, torej pravne osebe. Poleg kupcev pa je treba analizirati in oceniti tudi konkurenčna podjetja, preveriti tržni delež podjetja glede na konkurenco in prepoznati svojo tržno in pogajalsko moč.

Brez analize trga podjetnik ne bo mogel uspešno poslovati. Analiziranje trga zahteva veliko časa in sredstev, kar pa podjetniku predstavlja strošek in mu jemlje že tako dragoceni čas. Trg je namreč potrebno analizirati dinamično oziroma ga spremljati skozi čas. Analizo trga zato podjetnik lahko naroči pri enem izmed ponudnikov v slovenskem poslovnem prostoru, kot sta bizi.si ali Bisnode, in si s tem olajša poslovanje ter si zagotovi pregled nad kupci in konkurenco.

Lastniške povezave

Poslovni svet je dinamično okolje, katerega edina konstanta so spremembe. Podjetnik, ki želi uspešno poslovati mora vedeti s kom posluje. S tem se ne sme osredotočiti le na pravne subjekte oziroma podjetja in njihove poslovne knjige, vendar mora gledati širše in spoznati ljudi, ki stojijo za tem podjetjem.

Šele z vpogledom v lastniško strukturo, vodstvo in nadzorni svet v izbranem podjetju bo podjetnik pridobil celovit vpogled v položaj poslovnega partnerja na trgu. Lastniške povezave podjetnik lahko preveri z orodjem Gvin.com, kjer si lahko ogleda celotno evidenco sprememb in poslovanja določenega podjetja, vključno s preteklimi lastniškimi povezavami.

Kdo me gleda

Omeniti velja tudi storitev Kdo me gleda, ki jo najdete v Bisnodovem orodju iBON in podjetnikom omogoča morebitne nove poslovne povezave. Aplikacija namreč beleži in podjetniku sporoča vsa podjetja, ki so si ogledala profil njegovega podjetja v podatkovni bazi v zadnjem mesecu dni in s tem izkazala morebitno zanimanje za skupno poslovanje.

Dražbe

Podjetnik mora biti vedno na preži kje lahko kupi kakšno stvar ceneje in s tem svojemu podjetju prihrani nekaj sredstev. Eden izmed načinov, kako lahko morebiti podjetnik privarčuje je tudi nakupovanje preko dražb. Poslovna baza Companywall ponuja storitev pregleda vseh dražb, na katerih podjetnik lahko kupi recimo nove poslovne prostore, pisarniško opremo, delovne stroje in celo poslovne deleže v podjetjih ali blagovne znamke.

Vas zanimajo koristni nasveti, primeri najboljših praks in najnovejši trendi iz sveta podjetništva? Portal Bankazapodjetnike.si zagotavlja vir informacij in znanj, s katerimi podjetniki lažje dosegajo rast poslovanja in uresničujejo svoje strateške cilje.

PRO
Članki
Članki Zakaj razvoj fintecha prinaša boljšo in ugodnejšo ponudbo bank

Banke bodo podjetjem ponujale vse bolj tehnološko napredno in stroškovno učinkovito spletno bančništvo. Zasluge gre pripisati razvoju...

PRO
Članki
Članki Bi refinancirali krizno posojilo z ugodnejšim?

Obrestne mere bodo šle počasi navzgor, zato smo preverili, ali je smiselno refinanciranje, kolikšni so stroški in ali je bolj smiselna...

PRO
Članki
Članki Imate idejo za posel? Kako veste, ali je dobra?

Navajamo pet meril, po katerih lahko presodite, kako dobra je vaša poslovna ideja.

PRO
Članki
Članki Poslovna priložnost: Dolgoročni donosi nepremičnin višji od delnic, nihanja vrednosti pa manjša

Za podjetnike s stabilnim poslovanjem in rednim denarnim tokom sta nakup in oddajanje nepremičnine lahko donosna naložba, s katero lahko...

PRO
Članki
Članki Banka kot vir poslovnih informacij, ne zgolj prodajalec denarja

Predvsem manjša podjetja v bankah vse bolj iščejo poslovnega partnerja, in ne le zgolj prodajalca različnih produktov.

PRO
Članki
Članki Zakaj milenijski podjetnik ne bo čakal pred bančnim okencem

Ko ti kriza vzame možnost hitre rasti, si pripravljen tvegati. Zato si kar dve tretjini milenijcev, čeprav imajo izmed vseh generacij...

PRO
Članki
Članki Zakaj se banke ne morejo izogniti učinku Uberja?

Če bi banke zavrnile nadaljnjo digitalizacijo, bi to le koristilo tehnološkim velikanom, kot so Facebook, Google ali Apple.

PRO
Članki
Članki Koliko vas stane ponavljajoče se vprašanje „Ne sprejemate kartic? O, kakšna škoda!“

Udobje nakupa šteje; potrošniki vse redkeje s seboj nosijo denar, zato se jim morate podjetniki prilagoditi