FINANCE PRO

Vsebinski studio Časnika Finance


PROces: Od ideje do zgodbe.

work

"Bolj kot oglas ni podoben oglasu in bolj kot je podoben uredniški vsebini, več pozornosti in časa mu bodo posvetili bralci".


- David Ogilvy


Native oglaševanje vs. klasično oglaševanje:

  • kvalitetna in verodostojna vsebina
  • aktivno sodelovanje medija ter oglaševalca
  • učinkovita izpostavitev vsebine
  • segmentacija ciljne javnosti in remarketing
  • poglobljene statistike
  • lastna spletna stran na pro.finance.si
  • učinkovit lead generation

Kako učinkovito je native oglaševanje?*

  • + 11,4% boljši ugled oglašavene blagovne znamke
  • + 32,9% višje pozitivno dojemanje oglaševane blagovne znamke
  • + 37,2% višje dojemanje oglaševalca kot strokovne avtoritete
  • + 49,7% višja verjetnost nakupa

  • *vir: Burda Research, Best of Native, 2016

Zakaj imamo na Financah radi native?

  • Uporabnikom spleta in bralcem časnika nudimo koristne nasvete, s katerimi rešujemo probleme ter odpravljamo zagate.
  • Oglaševalcem nudimo najbolj učinkovito obliko oglaševanja.

ABC native oglaševanja

 

FinancePro

Sodelovanje omogoča podjetjem, da nagovorijo uporabnike Finance.si z objavo zanimive in pomembne vsebine skozi daljše obdobje na nemoteč način.

Glavne značilnosti in prednosti FinancePro sodelovanja v primerjavi s klasičnim oglaševanjem so:

  • omogoča aktivno sodelovanje medija ter oglaševalca,
  • v ospredje postavlja kvalitetno in verodostojno vsebino,
  • nudi različna orodja za učinkovito izpostavitev vsebine,
  • omogoča segmentacijo ciljne javnosti in remarketing,
  • vpliva na večje zaupanje, lojalnost in ugled,
  • prilagojeno je mobilnim napravam in »odporno« na ad-blockerje,
  • vsak mesec pripravimo poglobljene statistike,
  • primerno za B2C kot tudi B2B,
  • lastna spletna stran na pro.finance.si.

Aktivno sodelovanje medija z oglaševalcem

Za razliko od klasičnega oglaševanja, kjer je medij največkrat omejen na serviranje vnaprej pripravljenih oglasnih kreativ, v FinancePro okolju medij proaktivno skrbi za privlačno in verodostojno vsebino, s katero skozi daljše obdobje oblikuje segment uporabnikov, ki ga lahko oglaševalec izkoristi za remarketing - prodajni nagovor.

PRO distribucija

Z objavo se življenje članka šele prične. Ekipa Časnika Finance poskrbi za učinkovito izpostavljenost vsebine na Finance.si, na družbenih omrežjih ter po dogovoru tudi v izbranem tiskanem mediju (Finance, Moje finance, Medicina & ljudje, Manager). 

Poleg standardnih orodij (uredniški CMS, standardne izpostavitve člankov) so v FinanePro okolju na voljo tudi dodatna orodja, s pomočjo katerih poskrbimo za boljšo vključenost uporabnikov (kvizi, priročniki, nagradne igre).

Segmentacija in remarketing ciljne javnosti

Podjetja, vključena v okolje FinancePro, lahko posebej nagovorijo segmentirane uporabnike, ki jih v skladu s trženjskimi cilji podjetja prepoznamo kot ciljno javnost.

Sodelovanje v FinancePro okolju poteka več mesecev. V tem času lahko učinkovito nagovorimo tako splošno poslovno javnost (izpostavitev problema) kot segmentirano skupino uporabnikov (prodajno usmerjene kampanje). S ciljnim oglaševanjem oglaševalec dobi možnost nagovarjanja uporabnikov v različnih fazah nakupnega procesa. Zato je zelo pomembno, da v fazah oglaševanja, ko gradimo ciljno bazo, spletne uporabnike nagovorimo s kakovostno vsebino, ki uporabnikom predstavlja dodano vrednost. 

Uspešni primeri kažejo, da oglaševalec ne sme izpostavljati samega sebe, pač pa konkretni problem, za katero lahko ponudi tudi rešitev.

PRO na mobilnih napravah

  • Delež uporabnikov, ki do Finance.si dostopajo prek pametnih telefonov in tabličnih računalnikov in klasičnih spletnih pasic ne vidijo, narašča.
  • Delež uporabnikov, ki uporabljajo adblocker dodatke v svojih brskalnikih in nobenih spletnih pasic ne vidijo, narašča.

PRO vsebina je vedno vidna, tudi na mobilnih napravah dodatno izpostavljena ter imuna na adblocker dodatke.

Kdo so naši uporabniki

Najbolj aktivni uporabniki (opravijo največ ogledov strani) so nadpovprečno izobraženi bralci, zaposleni v podjetju.

Bi se nam radi pridružili?

Pišite nam ali nas pokličite: 
pro@finance.si | 01 30 91 459


Spremljajte PRO objave ter primere dobre prakse na našem twitter računu ali naši facebook strani.

 

PROpraktik

Dobri primeri iz prakse.

 
Alta

Alta

S članki objavljenimi v letu 2017 smo dosegli:
• 1.795 registriranih uporabnikov je prebralo 5 člankov PRO, kar predstavlja zainteresirano javnost za naložbene produkte in izhodišče za morebitne nadaljne trženjske aktivnosti.
• slabo polovico vseh fizičnih oseb med uporabniki Finance.si, s čimer smo dosegli skoraj polovično izpostavljenost na ciljni skupini potencialnih zasebnih vlagateljev.
• kar dve tretjini vseh finančnikov podjetij med uporabniki Finance.si, ter dobro polovico zaposlenih v podjetih, ki se ukvarjajo z investicijami.

 
Das WeltAuto

Das WeltAuto

Ena najuspešnejših zgodb leta 2017 na Finance PRO, kjer smo z le tremi objavami smo dosegli več kot 20% vseh fizičnih oseb med uporabniki Finance.si, kar kaže na ustrezen izbor tematik, dobro usklajenost naslovov z vsebino člankov, visoko relevantnost člankov ter v njih podanih informacij.

Vsi članki so ustvarili velik organski doseg na družabnih omrežjih.

 
Moje finance

Moje finance

Uredništvo Finance PRO skrbi za natančno segmentacijo ter distribucijo vsebinskih projektov in dogodkov revije Moje finance v okolju Finance PRO. Povezava dveh hišnih pojektov je omogočila razvoj učinkovitega native oglaševanja, ki temelji na pridobivanju kontaktov kot tudi prijav na dogodke revije Moje finance.

 

PRO partnerji.









 

PRO
Članki
Članki Lovci na dividende, pozor!

Bi izbrali redne letne dividende velikega globalnega podjetja ali visoke dividende manjše prevzemne tarče? Na srečo vam ni treba...

PRO
Članki
Članki Nedokončani nepremičninski projekti namesto čakanja na novogradnje 

Novih neprodanih stanovanj skoraj ni več, novogradenj primanjkuje, saj jih je veliko v začetnih fazah. Nedokončani projekti omogočajo...

PRO
Članki
Članki Kaj bo s trgi do konca leta?

Trenutni bikovski trend je res eden najdaljših v zgodovini. Kar pa še ne pomeni nujno, da je »skrajni čas«, da se konča.

PRO
Članki
Članki (Mini priročnik) Kako pametna postaja medicina?

Vabljeni k branju o že dostopnih najnaprednejših tehnoloških rešitvah na področju zdravstva in napovedih, kakšna so pričakovanja o...

PRO
Članki
Članki Je kopičenje stvari sindrom krize srednjih let?

Četudi se od odsluženih stvari ne morete posloviti, še ne pomeni, da imate kompulzivno motnjo kopičenja stvari. Pa vendar, kam...

PRO
Članki
Članki Kako omejiti velika poslovna tveganja malih podjetij?

Manjša podjetja, predvsem v zagonski fazi, zaradi manjših finančnih prihrankov pogosto ne izkoristijo možnosti zavarovanja pred...

PRO
Članki
Članki Zabavno varčevanje za starše in otroke

Naložba v znanje se vedno najbolje obrestuje. Toda kako naše najmlajše naučiti o denarju in varčevanju?

PRO
Članki
Članki Koliko vas stane kognitivna lenoba?

Zaradi nagnjenosti k statusu quo ne opustimo slabih navad in ne začnemo privzemati dobre.

PRO
Članki
Članki Bi tudi vi varčevali kot Primož Roglič?

Na kolesarskih dirkah cilja na svetovni vrh, pri varčevanju pa ničesar ne prepušča naključju.

PRO
Članki
Članki Male velike iznajdbe: odvod toplega zraka iz prenosnih klim

Pogosto največja težava in zadržek pred nakupom prenosne klimatske naprave je odvod toplega zraka iz prostora

PRO
Članki
Članki Kdaj je smiselno dati odpoved, četudi nimate dogovorjene druge službe?

Preden sprejmete tako pomembno odločitev, ki ima verjetno daljnosežne posledice, si iskreno odgovorite na pet vprašanj.

PRO
Članki
Članki TOP 101: Katera so najboljša med največjimi slovenskimi podjetji

Prodaja največjih podjetij je lani rasla zelo poskočno, gospodarska rast je zvišala povprečne plače. Medtem najboljša podjetja...

PRO
Članki
Članki Čredni nagon

Odgovor na vprašanje, zakaj vratarji na svetovnem prvenstvu pri branjenju enajstmetrovk delajo škodo svojim ekipam, je podoben odgovoru...

PRO
Članki
Članki Enkratni družinski dopust ali trajna uporaba novega bazena?

Predstava o bazenu na vrtu ob vse ugodnejših cenah ni več utopična.

PRO
Članki
Članki Kaj gre na dopustu lahko narobe?

Na srečo največkrat dopust mine mirno, po načrtih in brez nesrečnih pripetljajev. Kljub temu pa vas lahko doletijo nepredvidene težave.

PRO
Članki
Članki Izgorelost poleg depresije postaja ena najpomembnejših bolezni 21. stoletja

Značilnosti sodobnega življenja so kup vsakodnevnih obveznosti doma in v službi ter nenehna stiska s časom, ki ga za počitek in...

PRO
Članki
Članki Preberite: Veliki pregled tujih naložb v Sloveniji

Kako tuji lastniki delajo s slovenskimi podjetji? In kako dobro plačujejo delavce? Ali odpuščajo? V času, ko se pogovarjamo o prodaji...

PRO
Članki
Članki (Mini priročnik) Kako se izognemo vrtiljaku bolezni sodobnega časa?

Pišemo o sladkorni bolezni, izčrpanosti, stresu in kroničnih boleznih. Vabljeni k branju!

PRO
Članki
Članki (Zakaj še vedno) hodite v službo, ki je ne marate?

Raziskave kažejo, da tisti, ki ne marajo svojega dela, trpijo za podobnimi simptomi kot brezposelni.

PRO
Članki
Članki Kako do zdravstvenih informacij in zdravniške pomoči med dopustom v tujini?

Na potovanju ali dopustu je v primeru zdravstvenih težav dostop do verodostojnih zdravstvenih informacij lahko prav tako pomemben kot sama...

PRO
Članki
Članki Ne hitite, na dopustu ste

Bodite strpni, ko se peljete na počitnice – potovanje naj bo prijetno doživetje

PRO
Članki
Članki Kako in kdaj uporabiti klimatsko napravo?

Vroča poletja povečujejo potrebo in povpraševanje po klimatskih napravah. Kaj morate vedeti o uporabi?

PRO
Članki
Članki Naj vas poraba goriva ne vrže iz tira

Ali verjamete podatkom o uradni porabi goriva pri novih avtomobilih, potem pa v praksi le začudeno gledate, kako je to mogoče? Niste...

PRO
Članki
Članki Ali morate znova doplačati dohodnino?

Ali ste v prejšnjih dneh med več kot 124 tisoč Slovenci, ki so prejeli informativni izračun dohodnine in jo bodo morali znova...

PRO
Članki
Članki Koliko vam pomenijo popusti?

Imate debelo denarnico, poleg plačilnih in kreditnih kartic polno najrazličnejših kartice zvestobe? Kdor kupuje s kartico ugodnosti,...

PRO
Članki
Članki Štiričlanska družina in dva tisočaka: Kam na morje?

V tem cenovnem razponu se osredotočite na domače oziroma hrvaško morje, morda pa tudi na dopustovanje na obalah Sredozemlja, Španije,...

PRO
Članki
Članki Kako s sončno energijo do energetsko učinkovitega doma?

Povprečno gospodinjstvo v Sloveniji porabi dobrih štiri tisoč kilovatnih ur energije na leto. Sončna elektrarna, ki je na leto sposobna...

PRO
Članki
Članki Slovenske delnice: kupi, drži, prodaj!

Rekordne dividende, napovedani prevzemi in rast poslovanja so zaznamovali prve mesece tega leta na vse bolj vročem domačem trgu

PRO
Članki
Članki Skandinavski dizajn z demokratičnim poreklom

Skandinavski dizajn je edino področje oblikovanja, ki mu pripisujejo demokratične lastnosti

PRO
Članki
Članki Kakšno tveganje za varnost podatkov predstavlja odprti Wi-Fi?

Nezaščiteno brezžično omrežje ni primerno za izvajanje finančnih ali poslovnih transakcij. Kako torej poskrbeti za čim večjo...

PRO
Članki
Članki Samozaposleni, obsojeni na minimalno pokojnino in rob revščine

Kazalnik tveganja za revščino je dvakrat višji pri upokojencih, ki so bili samozaposleni, kot pri upokojencih, ki so bili redno...

PRO
Članki
Članki 5 aplikacij, ki vam pomagajo bolje ravnati z denarjem

Namen finančnih aplikacij za pametne telefone je, da nam pomagajo vzpostaviti nadzor nad potrošnjo in posledično povečati prihranke ter...

PRO
Članki
Članki Dilema staršev: Kupiti otroku avto ali ne?

Prvi večji nakup vaših otrok je odlična priložnost, da mladim privzgojite začeten, a pomemben odmerek finančne kulture.

PRO
Članki
Članki Vse pogostejše spletne prevare krepijo potrebo po kibernetski zaščiti

Navajamo pet najpogostejših spletnih prevar in možnosti, kako se pred njimi zaščititi in zavarovati

PRO
Članki
Članki Litijeve baterije zdaj poleg avtomobilov tesla poganjajo tudi vrtna orodja

Vsaka energetska revolucija prinese bitko za vire kot tudi nov tehnološki napredek

PRO
Članki
Članki Zdravstvena revolucija je lahko tudi priložnost za vlagatelje

Nova zdravila in revolucijo, ki poteka v zdravstvu, lahko na povsem enostaven način izkoristite tudi v svoj prid.

PRO
Članki
Članki Imate idejo za posel? Kako veste, ali je dobra?

Navajamo pet meril, po katerih lahko presodite, kako dobra je vaša poslovna ideja.

PRO
Članki
Članki Od bazena Thomasa Edisona do vaše terase

V prid kakovosti in vsestranski uporabnosti bambusa in sibirskega macesna pričajo mnogi zgodovinski artefakti, od žarnice v muzeju...

PRO
Članki
Članki Kitajska ponudba za Gorenje v vrh ponesla ALTA.SI

Prevzemna ponudba skupine Hisense, ki je za Gorenje pripravljena odšteti skoraj 300 milijonov evrov, nakazuje, da je poleg Gorenja...

PRO
Članki
Članki Profesionalci, ali res vozite za čisto desetko?

Pridobitev vozniškega dovoljenja Slovenci štejemo med svoje največje dosežke, sami sebe pa pogosto ocenimo kot izredno dobre voznike,...

PRO
Članki
Članki Preberite, zakaj vse manj klikamo na klasične oglase?

Dober vsebinski oglas je podoben uredniški vsebini, a jasno označen.

PRO
Članki
Članki Kaj danes pomeni biti pravi moški?

Pravi moški ve, da planking ni samo vaja za zmanjšanje trebušnega obsega, ampak tudi tehnika peke na žaru, pri kateri se uporabljajo...

PRO
Članki
Članki Česa ne smete storiti, ko ste udeleženi v prometni nesreči

Največja napaka je pobeg s kraja nesreče. Ostali boste brez vozniškega dovoljenja, plačali kazen in izgubili zavarovalno kritje,...

PRO
Članki
Članki Katere nepremičnine se vam splača kupiti od DUTB?

Preverili smo, katere nepremičnine se splača kupiti od DUTB kot naložbe, ki bi vam z oddajanjem lahko prinesle zanimive tržne donose.

PRO
Članki
Članki Koliko vaš posel stane uporaba gmaila?

Vsekakor občutno več od stroška lastne domene, saj je ta lahko celo brezplačna.