(13. Agrobiznisov posvet) Kako zgraditi blagovno znamko v kmetijstvu?

Čas branja: 1 min
06.09.2019  03:31
Kmetje in drugi ponudniki lokalne hrane vse bolj ugotavljajo, da morajo toliko časa, kot ga porabijo za pridelavo, vložiti tudi v trženje.
(13. Agrobiznisov posvet) Kako zgraditi blagovno znamko v kmetijstvu?

Če kot kmetija, zadruga ali trgovec ne vlagate v trženje, boste slabo prepoznavni in boste prodali manj. Prav tako ne morete pričakovati, da bodo kupci izvedeli za vas ali vas celo priporočali drugim. Trženje lokalnih pridelkov in živil je veliko več kot prodaja, temelji pa na (vaši) blagovni znamki. Jo imate oziroma zakaj jo potrebujete?

Vaša blagovna znamka je temelj vaše zgodbe, s katero sporočate, kdo ste in predvsem, kaj je dobrega pri vaši ponudbi. Prav tako morate vedeti, kdo so vaši kupci, za koga boste razvijali svojo zgodbo, kaj so konkurenčne prednosti vašega izdelka in kaj vaše vrednote.

Kaj lahko pričakujete od vzpostavitve lastne blagovne znamke v kmetijstvu?

  • Blagovna znamka postane vaša podoba v očeh kupcev.
  • Izboljša vašo konkurenčno prednost.
  • Prinese večjo lojalnost kupcev.
  • Poveča prodajo vaših izdelkov (ali storitev).

Ogledate si lahko tudi video, ki smo ga posneli na lanskem Agrobiznisovem posvetu o blagovnih znamkah. Tanja Verhovnik, direktorica agencije Verus, ki kmetom pomaga pri prodaji, promociji in komuniciranju s kupci, daje nekaj izjemno koristnih nasvetov o tem, kako vzpostaviti lastno blagovno znamko in kako biti bolj uspešen pri trženju: