Preberite: Marketinška (r)evolucija*, brezplačna SMK priloga Časnika Finance

Čas branja: 1 min
08.05.2018  13:45

Marketing se je znašel pred evolucijskim skokom, ki je tako občuten, da lahko govorimo o (r)evoluciji. Po mnenju mnogih analitikov se bodo razmere v prihodnjih petih letih spremenile bolj, kot so se v zadnjih 20, pri čemer je več kot 85 odstotkov projektov preoblikovanja marketinga obsojenih na neuspeh.

Če želite dobiti vpogled v to, kakšen bo marketing v prihodnjih petih letih, da boste lahko pripravili svoj biznis za prihodnost je najbolje, da se osebno udeležite Slovenske marketinške konference (SMK) 29. in 30. maja v Portorožu. Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance.

Če se vam zdi naša izhodiščna trditev o marketinški (r)evoluciji pretirana, si preberite prilogo SMK, ki smo jo pripravili v uredništvu Časnika Finance.

Več iz teme: