Bodi marketing (r)evolution*

Čas branja: 2 min
04.05.2018  14:22
Bodi marketing (r)evolution*
Foto: Jernej Lasic

Če se sprašujete, kaj bi v svojem marketingu še lahko izboljšali, kako doseči višje cilje prodaje prihodnje leto, kako izboljšati nakupno in uporabniško izkušnjo svojih kupcev, kako uporabiti nove tehnologije v svoj prid, kako izkoristiti digitalizacijo za večje zadovoljstvo uporabnikov in boljše poslovne rezultate …, potem pridite na 23. SMK. Bodite del »Marketing (r)evolution.«

Digital je prevladal, tehnologije z umetno inteligenco (AI) postajajo del vsakdana, tudi če imamo omejene resurse, vsako leto imamo nove konkurente s povsem drugimi rešitvami, kupci danes želijo druge stvari, kot so jih pred dvema letoma … kako naj se direktor marketinga znajde v tem turbulentnem okolju? Če sledimo zgolj utečenim konceptom, imamo težave. Zato bomo na SMK ob primerih pokazali, kaj in kako danes marketingarji počno, da so njihove znamke pred drugimi in da so oni kot posamezniki pred drugimi na trgu dela.

Videli bomo, kako resnično oblikovati izjemno, edinstveno on/off line nakupno in uporabniško izkušnjo za svoje kupce ter kako ustvariti partnerstva, s katerimi spodbujamo razvoj podjetja in inoviranje. O »design thinkingu« ne bomo razpravljali, ampak videli, kakšne učinke in rezultate prinese v praksi. Ne bomo govorili o »kriptovalutah", ampak o tem, kaj blockchain tehnologija pomeni za marketing in za podjetja danes oziroma jutri. Spet skozi realne primere, ki že delujejo. Videli bomo ozadje primera, kako s spremenjenim poslovnim modelom spremeniti svojo ponudbo, dobiti boljši položaj na trgu in s to novo ponudbo osvojiti globalni trg. Slišali bomo, kako skozi digitalni kanal z omejenimi resursi v izjemno kratkem času osvajati nove trge. Izkušnje bodo delili ljudje, ki so implementirali velike in majhne tehnološke, digitalne spremembe v svojih podjetjih – kako se lotiti uvajanja sprememb, da bo marketing okužil celotno podjetje. Digital je »zmagal«, vse lahko merimo – ampak kaj sledi?

Če želimo biti pred konkurenco, moramo razmišljati o zanki, kako porabnikom zakoreniniti določeno navado. Kako to doseči, bomo videli na konferenci. Zadnja leta je popularno govoriti, da je treba poznati odgovor na vprašanje »Zakaj?«. Videli bomo primer iz prakse, kjer so našli odgovor in zdaj to vpliva na vse marketinške in poslovne odločitve. Videli bomo tudi primere, kako je marketing postal gonilo sprememb v podjetju, kako je direktor marketinga prepričal lastnike in CEO o uveljavitvi marketinških idej, filozofije. Če vas zanima, pridite v Portorož spoznat koncepte, orodja in aktivnosti, ki že danes dajejo konkretne poslovne učinke, povečujejo zvestobo porabnikov, osvajajo nove segmente kupcev, dosegajo večjo vrednost znamke v očeh kupcev, izkoriščajo nove tehnologije in nove vsebinske formate za povečevanje prihodkov.

Vabljeni na SMK, da spoznate spremenjeni marketing. Investirajte dva dni, da boste na tekočem z vsemi (r)evolucijami, ki smo jim priča v marketingu. Pridite po nove ideje. Izkoristite dva dni za razmislek, kako ste lahko vi še boljši. Preverite, ali so vaše kompetence primerne za jutrišnjega direktorja oziroma direktorico marketinga. Vabljeni na največje druženje marketingarjev v Sloveniji.

Avtor prispevka je Primož Hvala, predsednik programskega sveta 23. Slovenske marketinške konference

*Marketinški koncepti so danes delno ali povsem drugačni. Lahko bi govorili o marketinški revoluciji. SMK bo pokazal, kateri koncepti že danes prinašajo rezultate. Ne bomo govorili, kaj bi lahko delovalo, ampak kaj že deluje danes in bo tudi jutri.

Več iz teme: