Kako z nasveti iz Chipola v treh korakih od ideje do biznisa

Čas branja: 1 min
19.05.2017  16:28
V zadnjem letu smo v Najpodjetniški ideji predstavili več kot 40 zanimivih podjetniških idej – 1. junija bomo razkrili zmagovalca
Kako z nasveti iz Chipola v treh korakih od ideje do biznisa

Trboveljski Chipolo, ki je zaslovel s pametnim obeskom za iskanje izgubljenih predmetov, denimo ključev, je svojo zgodbo začel na Kickstarterju, kjer je z okoli pet tisoč podporniki zbrali nekaj manj kot 240 tisoč dolarjev. Lani pa je ustvaril 3,8 milijona evrov prihodkov od prodaje in jih glede na leto 2015 povečal za 45 odstotkov.

Z nami bo tudi Anže Miklavec iz Zkotz, ki je z goat mugom na Kickstarterju zbral pol milijona dolarjev, z aparatom za kuhanje kave gina pa so ta dosežek lani ponovili. Izvedeli boste, kako so izstopali med milijoni drugih izdelkov in uspeli.

Zgodbe in nasvete bodo delili še Tilen Travnik iz D-labs, Jan Dobrilovič iz Beepinga in Andraž Štalec iz Red Orbita, ki je bil zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja pred osmimi leti.

Kdo bo imel najpodjetniško idejo?

Letos bomo izbrali že 14. najpodjetniško idejo. Deset finalistov smo že razkrili, pri izboru zmagovalca pa nam lahko pomagate še vi, tako da glasujete za idejo, ki vam je najbolj všeč.

1. junija bomo na brezplačnem dogodku v ljubljanskem hotelu Slon razglasili zmagovalca izbora. Preden pa bo znana letošnja najpodjetniška ideja, vam bo nekaj uspešnih podjetnikov povedalo, kako so v biznis spremenili svojo idejo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.