Google Adwords kampanja za rezultate

Čas branja: 2 min
05.09.2016  13:32
V časih, kjer preko 70% nakupne poti poteka na spletu, je spletno oglaševanje v porastu. Prav tako tudi njegovi prodajni rezultati. Google oglaševalska mreža ponuja številne možnosti, kako doseči vašo ciljno publiko in jo spraviti v prodajni lijak. Z remarketingom pa lahko potencialne kupce potiskate tudi naprej do samega nakupa.
Google Adwords kampanja za rezultate

Vse za prične pri ključnih besedah

Ključne besede so srce vsake oglaševalske kampanje v Googlovem iskalnem omrežju. Splača se vložiti čas v raziskovanje, urejanje in segmentiranje ključnih besed. Pomembne so namreč za »Googlov algoritem«, ki je strukturiran tako, da svojim uporabnikom prikazuje čim bolj relevantno vsebino in jim s tem omogoča najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

Seveda pa ne gre le za tehnologijo. Vaša ciljna skupina – vaši potencialni kupci – bodo z veliko večjo verjetnostjo kliknili na oglas, če se tekst ali tematika oglasa ujema z njihovimi iskalnimi izrazi.

Preberite več o izboru pravih ključnih besed

Kako postaviti Adwords kampanjo?

Za doseganje dobrega razmerja med prikazi in kliki na oglase, je koristno vedeti, kako Adwords kampanja izgleda. Sestavljena je iz treh nivojev:

  • kampanje,
  • oglasne skupine (tu dodajate vaše ključne besede) ter
  • oglasov, vezanih na posamezno oglasno skupino.

    Na ravni kampanje določate budget (koliko ste dnevno pripravljeni vložiti v oglaševanje), izberete lokacijo, kjer se bodo vaši oglasi prikazovali, način ponujanja ter jezik vaše ciljne skupine. Določite lahko tudi urnik prikazovanja oglasov ter optimizacijo za klike ali konverzije.  Ne smemo seveda pozabiti na razširitve oglasov - povezave do spletnih mest, oblačke ter lokacijo ali razširitev s klicem, če želite naprimer privabiti stranke v vašo trgovino ali jih spodbuditi h klicu.

Še več o postavitvi Adwords kampanje? Obiščite Madwise blog.